خبرگزاری کار ایران

علی غریبانه از فوتبال رفت؛

شاهرودی: کریمی وقتی از پرسپولیس رفت باید خداحافظی می کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۸۶۸

فوتبال ما همین است و بلد نیستند چطور با اسطوره ها رفتار کنند تا بازیکن به اینجا نرسد که در سایت خودش خبر خداحافظی اش را منتشر کند.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که مدیران فوتبال ما بلد نیستند چطور با اسطوره ها رفتار کنند تا بازیکن به جایی نرسد که در سایت خودش خبر خداحافظی اش را منتشر کند و حالا که علی کریمی اینقدر غریبانه از فوتبال رفته بهتر است باشگاه پرسپولیس با دعوت از یک تیم بزرگ خارجی برای او بازی خداحافظی برگزار کند.

گفتگوی رضا شاهرودی را با خبرنگار ایلنا در زیر می خوانید:
در مورد خداحافظی علی کریمی از فوتبال چه نظری دارید؟
علی کریمی باید پارسال و قبل از رفتن به تراکتور سازی خداحافظی می کرد. الان هم تصمیم درستی گرفته و امیدوارم روی تصمیم خودش بماند. کریمی وقتی از پرسپولیس رفت باید خداحافظی می کرد اما فصل قبل هم در تراکتور سازی بازی کرد و امسال چنین تصمیمی گرفته که به نظر من تصمیم خوبی است چون در اوج برود بهتر است.

چه اتفاقی می افتد که بازیکنی در سطح علی کریمی با نوشتن چند خط بیانیه از فوتبال خداحافظی می کند و اینقدر غریبانه می رود؟
این اتفاقات طبیعی است، فوتبال ما همین طوری است و بزرگتر از علی کریمی هم به همین شکل از فوتبال رفتند. ما هم همینطوری رفتیم چون فوتبال ما همین است و بلد نیستند چطور با اسطوره ها رفتار کنند تا بازیکن به اینجا نرسد که در سایت خودش خبر خداحافظی اش را منتشر کند.

به نظر شما ایراد از کجاست؟ مدیران یا بازیکنان؟
رئیس فدراسیون باید از جنس فوتبال باشد و اگر هم فوتبالی نیست ۴ تا مشاور فوتبالی داشته باشد تا مسائل را به او گوشزد کنند و بازیکنان ما به این شکل از فوتبال نروند. بهتر است یک مراسم خداحافظی شکیل برای اسطوره ها بگیرند. امثال کریمی زیاد هستند و برای ما ها هم بازی خداحافظی نگرفتند. در اروپا برای بازیکنان بازی خداحافظی می گیرند و طرفداران به استادیوم می آیند و هزینه بلیت فروشی را هم در اختیار خود بازیکن می گذارند که کار قشنگی هم است.

بهترین خاطره ای که از علی کریمی دارید؟

بازی با سایپا بود که علی از وسط زمین یک گل به بهزاد غلامپور زد.

بهترین خصوصیت اخلاقی علی کریمی؟
با معرفت بود، علی واقعا بچه با معرفتی بود از نظر فنی هم خوب بود و همه می دانند که از نظر فنی در چه سطحی بود.

وقتی خبر خداحافظی غریبانه کریمی را می شنوید چه حسی دارید؟

بالاخره خودم این شرایط را لمس کردم و مثل کریمی غریبانه رفتم. علی خسته شده بود و کنار رفت. به نظر من کریمی به لحاظ روحی خسته بود و دیگر نمی توانست در این فوتبال دوام بیاورد.

کریمی تا آخرین لحظه منتظر پرسپولیس بود، نمی شد این قضیه را حل کرد تا علی با پیراهن تیم محبوبش از میادین خداحافظی کند؟
می شد چنین کاری کرد اما همه چیز به علی دایی بر می‌گردد به هر حال دایی سرمربی تیم است و این طوری تصمیم گرفته اما حالا که چنین اتفاقی افتاده باشگاه پرسپولیس می تواند یک بازی خداحافظی با یک تیم خوب خارجی برای کریمی برگزار کند کاری که برای خیلی ها انجام ندادند اما برای کریمی این کار را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز