خبرگزاری کار ایران

سایت سازمان لیگ مرجع رسمی است؛

بهروان: پرسپولیس ۵ هفته متوالی میهمان نیست / ادعای آنها صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۰۸

برنامه مسابقات تیم‌ها به گونه‌ای تنظیم شده است که اکثر تیم‌های حاضر در این مسابقات یک هفته در میان به عنوان میزبان و میهمان انتخاب شده‌اند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: پرسپولیس پنج هفته متوالی میهمان نیست.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در باره قرعه کشی لیگ چهاردهم گفت: برنامه مسابقات تیم‌ها به گونه‌ای تنظیم شده است که اکثر تیم‌های حاضر در این مسابقات یک هفته در میان به عنوان میزبان و میهمان انتخاب شده‌اند.

غلامرضا بهروان در این رابطه گفت: سرپرستان تیم‌های حاضر در این مسابقات برای آگاهی از برنامه صحیح این رقابت‌ها به سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران مراجعه کنند تا دچار اشتباه در برنامه‌ریزی‌های خود نشوند.

وی در باره اظهار نظر محمد پنجعلی سرپرست پرسپولیس در مورد برنامه‌ریزی مسابقات لیگ گفت: این موضوع صحت ندارد و پرسپولیس به ترتیب در هفته چهارم میهمان ملوان بندر انزلی، در هفته پنجم میزبان پدیده مشهد، در هفته ششم میهمان صبای قم در هفته هفتم میزبان تراکتور سازی تبریز و در هفته هشتم نیز میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

این مقام مسئول تاکید کرد: پرسپولیس همچنین در هفته‌های یازدهم تا سیزدهم نیز به ترتیب در اصفهان با سپاهان، در تهران با سایپا و در تهران با پیکان بازی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز