خبرگزاری کار ایران

با مخالفت اداره کل ورزش تهران؛

انتخابات ریاست هیات فوتبال تهران برای سومین بار لغو شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۹۴

محمدحسین نژاد فلاح تاکید کرد که این اداره کل با تصمیمات آنی و یک سویه در جهت تعیین زمان برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران موافق نیست.

اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، با برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال در تاریخ ۵ مرداد ۹۳ مخالف است.

به گزارش ایلنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اعلام این مطلب افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بر این باور است که برای برگزاری یک انتخابات سالم و بدون هرگونه حاشیه و شائبه، باید به همه کاندیداها فرصت برابر برای ارائه برنامه و جلب آراء و نظر اعضای مجمع داده شود و در انتخاب رئیس هیات فوتبال پایتخت، ضرورت دارد که جمیع نظرات پیشکسوتان و کارشناسان و به طور کلی جامعه فوتبال، مدنظر قرار گرفته، چرا که قطعا دیدگاه‌های این عزیزان می تواند در انتخاب فرد اصلح و شایسته برای هدایت فوتبال استان تهران مفید و موثر باشد.

محمدحسین نژاد فلاح تاکید کرد که این اداره کل با تصمیمات آنی و یک سویه در جهت تعیین زمان برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران موافق نیست و بدینوسیله رسما مخالفت خود را با برگزاری این مجمع در تاریخ ۵ مردادماه ماه آتی اعلام می کند.

گفتنی است که رئیس فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۲ تیرماه ۹۳ با ارسال نامه ای خطاب به رئیس هیات فوتبال، موافقت خود را با تاریخ ۵ مردادماه به عنوان زمان برگزاری مجمع اعلام کرده و دبیر هیات فوتبال نیز اعلام کرده که به دستور رئیس فدراسیون فوتبال، ۵ مرداد زمان برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز