خبرگزاری کار ایران

در کمیته المپیک برگزار شد؛

نشست مشترک فدراسیون فوتبال و کمیته المپیک در مورد تیم امید

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۲۳

۳ مرحله اردو و بازی‌های دوستانه در کشورهای اردن، ارمنستان و چین را نیز با هماهنگی کمیته ملی المپیک در دستور کار قرار داده ایم تا تیم امید با آمادگی کامل راهی اینچئون شود.

مسئولین فدراسیون فوتبال به همراه کادر فنی تیم امید با حضور در کمیته ملی المپیک به بررسی روند آماده سازی اردونشینان و نحوه حضور این تیم در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون پرداختند.

به گزارش ایلنا، در ادامه دور دوم نشست‌های تخصصی مسئولین کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، ظهر امروز علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به همراه سیدمحمد هادی آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون، وینگادا سرمربی تیم امید و همچنین هومن افاضلی مدیر تیم امید با حضور در کمیته ملی المپیک نشستی فنی را با مسئولین کمیته ملی المپیک برگزار کردند.

در ابتدای این نشست کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مجموعه فدراسیون فوتبال در راه اعزام تیم ملی کشورمان به جام جهانی برزیل اظهار داشت: امیدوارم تیم امید کشورمان نیز بتواند بازی‌های خوب و ارزشمندی را در بازی‌های آسیایی اینچئون ازخود به نمایش بگذارد. انتظارات از تیم ملی امید بسیار بالاست و قطعا موفقیت و پیروزی‌های این تیم که مسابقاتش قبل از افتتاحیه بازی‌ها آغاز می‌گردد می‌تواند تاثیرات مثبتی روی ورزشکاران کاروان ایران داشته باشد.

وی یادآور شد: شناخت خوبی روی بازیکنان و فعالیت‌های تیم امید داریم و بررسی‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته نیز نشان می‌دهد که این تیم توانایی کسب مدال و سهمیه حضور در المپیک ریو را دارد. قطعا این تیم می‌تواند با موفقیتش بعنوان رشته تیمی، ضمن رسیدن به هدفی که سالهاست فوتبال دوستان آنرا دنبال می کنند(حضور در المپیک) نتیجه ای ارزشمند را نیز برای کاروان کشورمان در اینچئون رقم بزند. لازم است عنوان کنم همچون دیگر فدراسیون‌ها ما هیچ دخالتی در امور فنی تیم امید نداشته‌ایم و نخواهیم داشت اما آماده ایم هر گونه حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های این تیم داشته باشیم.

کفاشیان نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین کمیته ملی المپیک به واسطه برپایی این نشست و دقت نظر روی تیم امید اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی را برای موفقیت این تیم در دو رویداد بازی های آسیایی اینچئون و همچنین کسب سهمیه المپیک ریو در نظر گرفته‌ایم که اولین مرحله آن جذب مربی نام آشنا و با تجربه ای مثل وینگادا بود تا در کنار کادر با تجربه و زحمت کشی همچون افاضلی بتوانند به هدف اصلی این تیم یعنی حضور در بازی‌های المپیک دست یابند. البته در مرحله اول هدف و اولویتمان کسب نتیجه ای ارزشمند در بازیهای آسیایی اینچئون است که برای آن برنامه ریزی و هدف گذاری خوبی صورت گرفته است.

شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان نیز با تاکید بر حضور قدرتمندانه تیم امید در بازی‌های آسیایی اینچئون از سرمربی تیم ملی و کادر فنی آن خواست تا تمام توان و تلاش خود را برای کسب مدال خوشرنگ بازی‌های آسیایی بکار ببندند و گفت: به اعتقاد من فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی باید ضمن اینکه دو بازی مهم پیش رو یعنی آسیایی و المپیک را در یک راستا قرار می دهند برای هر کدام یک هدفگذاری متناسب و مجزا داشته باشند تا حضور و موفقیت در بازی های آسیایی اینچئون زمینه ساز موفقیت در بازی‌های المپیک قرار گیرد.

وی یادآور شد: قطعا حضور قدرتمندانه و کسب نتیجه در بازی‌های آسیایی می‌تواند جامعه فوتبال دوست ایران و همچنین مطبوعات و رسانه‌ها را در همراهی هر چه بیشتر برای موفقیت در مسابقات کسب سهمیه هماهنگ سازد و بی شک عکس این موضوع نیز صادق خواهد بود. این موضوع نشان می دهد که بازی‌های آسیایی اینچئون چه میدان حساسی برای تیم امید است.

در ادامه این نشست آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون با ارائه گزارشی از برنامه‌های آماده سازی تیم امید، وضعیت تیم را بسیار خوب و امیدوار کننده توصیف کرد و گفت: برنامه های آماده سازی تیم ملی امید از اسفند ماه سال گذشته و با دعوت از ۱۴۴ ورزشکار شروع شد که با تست‌های در نظر گرفته شده این تعداد به ۴۵ نفر و بعد از حضور وینگادا و با هماهنگی کادر فنی تیم ملی به ۳۱ نفر تقلیل یافت که خوشبختانه اردوهای منظم یک هفته ای را در دستور کار قرار دادند تا هماهنگی آنان بیش از پیش گردد.

وی یادآور شد: ۳ مرحله اردو و بازی‌های دوستانه در کشورهای اردن، ارمنستان و چین را نیز با هماهنگی کمیته ملی المپیک در دستور کار قرار داده ایم تا تیم امید در پایان آخرین مرحله از اردوها یعنی چین با آمادگی کامل از آنجا راهی اینچئون شود.

در پایان این نشست اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، عاطفه اسلامیان مدیر روابط بین الملل و فتح الله مسیبی رئیس مرکز روانشناسی آکادمی به همراه وینگادا و افاضلی به بررسی برنامه اعزام، ثبت نام نهایی ورزشکاران و کادر فنی جهت حضور در بازی های آسیایی و برنامه ریزی برای رزرو بلیت حضور ورزشکاران از اردوی چین به کره پرداختند.

ضمنا در این نشست ضمن بررسی نکات فنی اعلام شده به فدراسیون در نشست ها و جلسات پیشین مقرر شد بعد از حضور تیم ملی امید در اردوی آماده سازی اردن که هفته آینده برگزار می شود یک نشست تکمیلی بین کادر فنی تیم ملی امید با مسئولین کمیته جهت انجام هماهنگی های نهایی صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز