خبرگزاری کار ایران

خوشحالم الان در استقلال حاضرم؛

حیدری: سال گذشته حق ما قهرمانی نبود / امسال مدعی اصلی قهرمانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۵۰۵

صاحبان این تیم هواداران هستند و مطمئنم آنها هم در طول فصل از ما حمایت می کنند تا در نهایت قهرمانی را جشن بگیریم.

مدافع هافبک استقلال می گوید فصل پیش روی، فصل جبران مافات برای آبی پوشان است.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری درباره ارزیابی از تیم فعلی استقلال گفت: ما در این فصل تغییرات زیادی داشتیم. بازیکنان جدیدی به ما اضافه شدند. فصل گذشته متاسفانه فصل خوبی نبود و چند بازیکن خوب از ما جدا شدند. نکونام، منتظری و مجیدی که یکی از اسطوره‌های استقلال است از ما جدا شدند و ما در نهایت از بابت نبودن آنها ضربه خوردیم و نتوانستیم به جایگاه واقعی و مورد انتظار هواداران دست پیدا کنیم. ما حتی سال گذشته می‌توانستیم در آسیا قهرمان شویم، اما بدشانسی مانع شد و امسال می توانیم با نمایش خوبی که در لیگ ارائه می‌دهیم، نظرات را به خود جلب کنیم. امسال سال جبران مافات برای ماست.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل نپذیرفتن پیشنهادات داخلی از سوی او چه بوده، بیان کرد: من همیشه پیشنهادات داخلی داشته‌ام و خود باشگاه‌ها هم بارها این مسئله را اعلام می‌کردند که به حیدری پیشنهاد داده‌ایم، اما من با هیچ تیم داخلی در این فصل هیچ‌گاه مذاکره نکردم. من اگر قرار باشد در استقلال بازی نکنم تنها دوست دارم در اروپا باشم و وقتی که به استقلال اعلام کردم حاضرم با آنها با این شرط توافق کنم که در صورت پیشنهاد تیم آلمانی بتوانم تصمیم‌گیری مجدد بکنم، آنها استقبال کردند و خوشحالم الان در استقلال حاضر هستم.

مدافع هافبک استقلال در پایان با تمجید از هواداران این تیم، بیان کرد: واقعیت این است که سال گذشته حق ما قهرمانی نبود. خیلی از بازی‌ها تیم برتر نبودیم و بردیم، اما امسال می توانیم قهرمان شویم چراکه مشکلات ما کمتر از گذشته است. ما تیم خوبی داریم و مدعی اصلی قهرمانی محسوب می‌شویم. امیدوارم بازیکنان جدید بتوانند به تیم کمک کنند و در نهایت این تیم جام را بالای سرش ببرد و دل هواداران را شاد کند. صاحبان این تیم هواداران هستند و مطمئنم آنها هم در طول فصل از ما حمایت می کنند تا در نهایت قهرمانی را جشن بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز