خبرگزاری کار ایران

کارلوس نگاهش را تغییر می دهد؛

کفاشیان: کی‌روش شرایط ما را پذیرفت / باید کیفیت لیگ به استانداردهای دنیا برسد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۹۰

حضور در جام جهانی برای ما تجربه ای بود که بتوانیم لیگ‌مان را به جلوتر پیش ببریم و آینده تیم ملی را رقم بزنیم. این جام جهانی تجربه‌ای شد که در دوره بعدی بهتر از این حرکت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه د صورت تمدید قرارداد کی روش او نگاهش را به فوتبال ایران تغییر خواهد داد از موافقت این مربی پرتغالی برای ادامه همکاری با تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا، کفاشیان که در حاشیه مراسم قرعه کشی چهاردهمین دوره لیگ برتر در جمع خبرنگاران سخن می گفت با بیان این مطلب در مورد آخرین وضعیت تمدید قرارداد کی روش گفت: او ظرف روزهای آینده به ایران می آید و تا پایان هفته قرارداد او را نهایی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: قطعا کی‌روش تجربه خیلی خوبی در ایران کسب کرده است و قبول کرده که با ما پای مذاکره بنشیند. جام جهانی تجربه بزرگی بود و ابعاد بزرگی چون اجتماعی، سیاسی و… را در برمی‌گیرد. حضور در جام جهانی برای ما تجربه خوبی بود که بتوانیم لیگ‌مان را به جلوتر پیش ببریم و آینده تیم ملی را رقم بزنیم. این جام جهانی تجربه‌ای شد که در دوره بعدی بهتر از این حرکت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مبلغ درخواستی کی‌روش برای تمدید قرارداد گفت: در این زمینه باید بحثکنیم اما متن قرارداد را می‌نویسیم تا همه چیز برای بستن قرارداد آماده باشد.

کفاشیان در مورد اینکه آیا در صورت تمدید قرارداد کی‌روش او دیدش را نسبت به فوتبال ایران تغییر خواهد داد یا خیر، گفت: این مسئله را به او گفتیم و قبول کرد که نگاه دیگری داشته باشد. قطعا او در حال حاضر شناخت کاملی از فوتبال ما دارد و با نظر فدراسیون هماهنگ خواهد بود تا نسبت به گذشته بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

علی کفاشیان در خصوص اینکه لیگ ما چه استانداردهایی را باید رعایت کند، گفت: خوشحالم که پس از ۲-۳ ماه که لیگ به خاطر بازی‌های جام جهانی تعطیل شد مجددا در آستانه آغاز دوباره است.

وی افزود: این بار با تجربه جدید کارمان را شروع می‌کنیم و نقاط ضعف‌مان را مشخص کرده‌ایم.

کفاشیان ادامه داد: این دوره نباید تنها فقط مسابقات لیگ را برگزار کنیم بلکه باید کیفیت برگزاری مسابقات بالا برود و از طرفی به بررسی جوان کردن لیگ، انطباق لیگ با استانداردهای دنیا و… بپردازیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا بیشتر مدیران باشگاه‌های لیگ برتر در این مراسم حضور ندارند، عنوان کرد: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم بیشتر آنها در حال عبادت و یا درگیر اردوهای آماده‌سازی تیم‌های خود هستند. با این وجود این مکان برای خانواده فوتبال است و ما همه آنها را دعوت کرده بودیم. شاید آنها گرفتاری دارند و جای دیگری دعوت شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز