خبرگزاری کار ایران

مقابل استقلال قزوین رقم خورد؛

پیروزی راه‌آهن در اولین دیدار تدارکاتی / گلزنی شیثرضایی و علیزاده

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۱۰۶

تیم فوتبال راه‌آهن در نخستین دیدار تدارکاتی خود موفق شد با گلزنی شیثرضایی و علیزاده مقابل استقلال قزوین به برتری دست یابد.

تیم فوتبال راه‌آهن در دیداری تدارکاتی مقابل استقلال قزوین به برتری دست یافت.

به گزارش ایلنا، این تیم که در راستای برنامه آماده سازی خود برای حضور در لیگ چهاردهم، دوران بدنسازی را سپری می‌کند در اردوی آمادگی خود در شهر قزوین، ساعت ۲۱ یکشنبه شب در نخستین بازی تدارکاتی خود به مصاف استقلال قزوین رفت.

در نیمه نخست این دیدار که در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد، بازیکنان راه آهن نسبت به تیم میزبان برتری نسبی داشتند و دروازه استقلال را تحت فشار قرار دادند که در دقیقه ۳۸ بازی، شیثرضایی موفق شد روی سانتر دقیق مهدی زارعی دروازه نماینده قزوین را باز کند تا در پایان این نیمه این بازیکنان راه آهن باشند که با برتری به رختکن بروند. در دقایق ابتدایی نیمه دوم کادر فنی راه آهن ۴ تغییر را در ترکیب خود ایجاد کرد و این تغییرات حتی به عدد ۹ نیز رسید.

در این نیمه توپ و میدان در اختیار راه آهنی‌ها بود و آنها توانستند موقعیت‌های بیشتری را بر روی دروازه حریف خود ایجاد کنند اما برخلاف جریان بازی در دقیقه ۷۰ استقلالی‌ها در ضد حمله توانستند توسط کیانوش میرزایی، بازیکن پیشین گسترش فولاد تبریز، نتیجه بازی را به تساوی بکشانند.

پس از این گل راه آهنی‌ها فشار حملات خود را بر روی دروازه میزبان بیشتر کردند اما عکس العمل های وحید آقایی، دروازه بان تیم استقلال مانع از آن شد که دروازه نماینده قزوین باز شود. در ادامه حملات دامنه‌دار تیم راه آهن در دقیقه ۸۵ بازی محمد علیزاده موفق شد با یک شوت دقیق گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۹۳ بازی نیز دروازه بان استقلال با یک عکس العمل تماشایی شوت سهمگین ستاری را مهار کرد و مانع از آن شد تا دروازه تیمش برای بار سوم باز شود. این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک تیم راه آهن به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز