خبرگزاری کار ایران

مذاکره با تیم آلمانی ادامه دارد؛

شرط حیدری برای ماندن در استقلال مشخص شد / رد پیشنهاد قطری ها

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۶۷۵

امسال برای همه استقلالی‌ها قهرمانی مهم است و بس. در حال حاضر به استقلالی‌ها قول داده‌ام که اگر تیم آلمانی پیشنهاد جدیدی نداد، در خدمت این تیم بمانم.

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیشنهادهایی که از تیم‌های آلمانی دریافت کرده است گفت: من امروز قراردادم را با استقلال امضا می‌کنم و قول دادم در صورتی که پیشنهاد جدیدی از آلمان نرسد در این تیم بمانم.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری درباره حضور مجددش در این تیم گفت: قراردادم را روز شنبه با استقلال تمدید کرده و امروز آن را امضا می‌کنم. با مسئولان این تیم به توافق نهایی رسیدم و همانطور که قبلا گفته بودم، اولویت من در ایران تنها استقلال است و با هیچ تیم داخلی هم مذاکره نکردم. همه مرا می‌شناسند که دنبال مسائل حاشیه‌ای نیستم.

وی در خصوص پیشنهادهای خارجی خود عنوان کرد: هنوز مذاکره من با تیم آلمانی ادامه دارد و مسئولان استقلال در جریان این موضوع هستند. می‌دانید حضور در اروپا و لیگ‌های معتبر آرزوی هر بازیکنی است و حتی مسئولان باشگاه هم از حضور احتمالی من در اروپا استقبال کردند و آن را افتخاری برای فوتبال ایران می‌دانند. همچنین ظرف روزهای گذشته پیشنهادی رسمی از قطر برایم رسید که آن را رد کردم. من در صورتی خارج از کشور بازی خواهم کرد که بتوانم در یکی از لیگ‌های معتبر اروپایی بازی کنم.

حیدری در ادامه افزود: همه تلاشم روی این است که ناکامی فصل قبل را جبران کنیم. خود من فصل گذشته مصدومیت داشتم و نتوانستم کامل در خدمت تیم باشم. هواداران از ما توقع قهرمانی داشتند اما شرمنده آنها شدیم. امسال همه هواداران از استقلال توقع فوتبال زیبا و هجومی دارند که با توجه به شناختی که از قلعه‌نویی و بازیکنان امسال دارم این نوع بازی را سرلوحه خود قرار خواهیم داد.

ملی‌پوش استقلال درباره مسائل مالی باشگاه تصریح کرد: امسال باید در استقلال همه تلاش‌مان روی قهرمانی باشد تا فصل پیش را جبران کرده باشیم. امسال با توجه به سقف بودجه، قراردادها کاهش یافته و من هم بعنوان جزیی از تیم شامل این قضیه شدم. امسال برای همه استقلالی‌ها قهرمانی مهم است و بس. در حال حاضر به استقلالی‌ها قول داده‌ام که اگر تیم آلمانی پیشنهاد جدیدی نداد، در خدمت این تیم بمانم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز