خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

شریفی مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۱۰

شب گذشته جلسه هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ماهان تندیس قم به میزبانی امیر جلالی مدیرعامل مجموعه ماهان تندیس برگزار شد، که پس از پایان جلسه ناصر شریفی مدیرعامل این باشگاه شد / شریفی که در طول چندین سال حضور قم در فوتسال باشگاه های کشور همواره به عنوان مدیر یا عضوی از تیم های قم بوده است.

ایلنا: ناصر شریفی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ماهان تندیس قم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته جلسه هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ماهان تندیس قم به میزبانی امیر جلالی مدیرعامل مجموعه ماهان تندیس برگزار شد، که پس از پایان جلسه ناصر شریفی مدیرعامل این باشگاه شد.

باشگاه ماهان تندیس قم که سال گذشته با مدیرعاملی امیر جلالی شکل گرفت، توانست در سال اول تیمداری اش قهرمانی در جام حذفی فوتسال کشور، مقام ششمی لیگ برتر فوتسال آقایان، قهرمانی جام رمضان سال ۹۲ استان قم، قهرمانی نوجوانان در لیگ فوتسال باشگاه های کشور و قهرمانی تیم فوتبال بانوان در لیگ دسته اول کشور را به دست آورد و امید زیادی به کسب پنجمین عنوان قهرمانی از سوی تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در مسابقات باشگاه های ایران را دارد.

پس از قهرمانی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در باشگاه های کشور، اخبار ضد و نقیضی مبنی بر عدم تیمداری امیر جلالی و مجموعه ماهان تندیس قوت گرفت، اما مدیرعامل ماهان تندیس سی ام خرداد ماه جاری اعلام کرد با قدرت به تیمداری و کار خود ادامه می دهد.

جلالی در نشست خبری که برگزار شد اعلام کرد امکان دارد در این فصل خودش بیشتر به کارهای مجموعه توریستی تفریحی ماهان تندیس بپردازد و شخص دیگری را در باشگاه برای مدیرعاملی مشخص کند و این امر شب گذشته با انتخاب ناصر شریفی تحقق پیدا کرد.

ناصر شریفی که در طول چندین سال حضور قم در فوتسال باشگاه های کشور همواره به عنوان مدیر یا عضوی از تیم های قم بوده است و سال گذشته نیز به عنوان مدیر تیم های ماهان تندیس و مشاور جلالی در باشگاه فعالیت می کرد، در این فصل و از سوی هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس قم به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.

حال باید منتظر ماند و دید تا چند روز آینده چه کسی سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس خواهد شد؟!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز