خبرگزاری کار ایران

هیچ پیش شرطی نداریم؛

رحیمی: منتظریم حسینی و پولادی پیشنهاد خود را بدهند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۵۶

حضور سید جلال حسینی و مهرداد پولادی در پرسپولیس با توجه به درخششی که در جام جهانی داشتند برای ما حائز اهمیت است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با قدردانی از بازیکنانی که قراردادهای خود را برای فصل ۹۴ – ۹۳ امضاء کردند، گفت: منتظریم حسینی و پولادی با حضور در باشگاه، پیشنهاد خود را برای فصل پیش رو ارائه کنند.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی افزود: باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را به کار بسته است تا تیم خوب و قدرتمندی را برای رقابت‌های فصل آینده آماده کند. مذاکرات با سید جلال حسینی و مهرداد پولادی هم در این راستا صورت گرفته است.

وی نظر به پیگیری‌های هواداران پرسپولیس در این ارتباط ادامه داد: حضور سید جلال حسینی و مهرداد پولادی در پرسپولیس با توجه به درخششی که در جام جهانی داشتند برای ما حائز اهمیت است.

عملکرد قابل توجه این دو بازیکن پرسپولیس در برزیل، هم برای فوتبال ایران و هم برای باشگاه باعثافتخار بود. بر این اساس و با توجه به خواست سرمربی و هواداران از سوی باشگاه نیز نگاه ویژه‌ای برای ادامه حضور این عزیزان برای فصل آینده صورت گرفت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: برای فراهم آوردن شرایط ادامه همکاری چند بار با آقای سید جلال حسینی گفتگو کرده و قرار ملاقات برای دیدار حضوری گذاشته شد ولی این قرارها هر بار از سوی ایشان به زمان دیگری موکول شده و این امر متاسفانه برای روشن شدن وضعیت تیم همچنان محقق نشده است. با این وجود این آمادگی وجود دارد که هم با ایشان و هم با آقای مهرداد پولادی نشست و گفتگو داشته باشیم.

رحیمی تصریح کرد: هنوز از سوی آقای حسینی پیشنهادی جهت تمدید قرارداد برای فصل ۹۴ – ۹۳ ارائه نشده است که مورد بررسی قرار بگیرد. در عین حال با شروع پرداخت ها با وجود بدهی‌هایی که باشگاه در حوزه هایی گوناگون با آن روبرو بود مطالبات آقای حسینی مرحله به مرحله پرداخت شده است. هر شرایطی هم که پیش بیاید باشگاه خود را ملزم به اجرای تعهدات قانونی نسبت به آقای حسینی می‌داند و از این بابت با توجه به سیاست و برنامه های باشگاه جای هیچ نگرانی چه برای بازیکنانی که می مانند یا آنها که جدا خواهند شد وجود ندارد. در حال حاضر تمام تلاش باشگاه معطوف به حفظ این نفرات است. آنچه باید مورد بحثقرار بگیرد، قرارداد فصل آینده است چون در زمینه قرارداد فصل گذشته آقای حسینی هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و این آمادگی وجود دارد که در جلسه‌ای در صورت بدهی باشگاه گفتگو شده و مطالبات وی را یکجا تسویه و جمع کنیم و بدون پیش شرط برای فصل آینده صحبت شود و از این جهت محدودیتی نداریم.

وی با اشاره به اینکه در چارچوب حفظ شأن متقابل باشگاه بزرگ پرسپولیس و اعضای تیم از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم فروگذار نخواهد شد، گفت: ما برای گفتگو با آقای حسینی و پولادی هیچ پیش شرطی نگذاشته ایم. آنها اگر پیشنهاد خود را ارائه کنند، مورد بررسی قرار می گیرد و امیدواریم با توجه به حساسیت شرایط پرسپولیس و نگرانی های هواداران این اتفاق هر چه سریعتر روی دهد. البته من شخصا با آقای پولادی که قرارداد ایشان تا یکسال دیگر ادامه دارد: صحبت کردم و به او گفتم اگر برای ماندن یا برای جدایی، از سوی باشگاه های خارجی پیشنهادی وجود دارد، ارائه کند. همانطور که گفتم با توجه به اینکه پرسپولیس آخرین مراحل آماده سازی برای شروع فصل جدید را در پیش دارد، تیم نباید بلاتکلیف بماند و تلاش بر این است که هر چه سریعتر به نگرانی های هواداران و سرمربی پایان داده شود. باشگاه تا این لحظه تمام تلاش خود را هم به جهت تقویت تیم و هم برای جلب رضایت هواداران انجام داده است. این آمادگی وجود دارد، در حد توان با رعایت اصل توازن و تعادل موضوع ادامه فعالیت آقایان حسینی و پولادی را نیز حل و فصل کنیم. ولی در وهله اول لازمه کار حضور بازیکنان در باشگاه است تا اگر پیشنهادی هم دارند ارائه شود. امیدواریم این دو بازیکن ملی‌پوش و ارزشمند کشورمان نیز در شرایط حساس کنونی که پرسپولیس برای قهرمانی خیز برداشته و باید به عنوان نماینده ایران در جام قهرمانان آسیا حضور داشته باشد تیم را همراهی کنند.

رحیمی در پایان افزود: همچنین جا دارد از همه بازیکنانی که با وجود پاره‌ای مسائل، با تعصب و به احترام هواداران برای امضای قرارداد حاضر شدند، تشکر کنیم. می‌دانیم نفراتی مانند حقیقی و صادقیان و… پیشنهادهای بین‌المللی داشتند. بعضی هنوز مطالبات معوق دارند که حتما مورد توجه قرار دارد و بعضی نیز برای اجرای شرایط مالی جدید با باشگاه تعامل داشتند که همه اینها اتفاقات ارزشمندی بود که کمتر درباره آن صحبت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز