خبرگزاری کار ایران

روند مذاکرات با ملی‌پوشان بسیار خوب است؛

پورحیدری: یک تیم خوب از استقلال می‌بینیم / برای قول قهرمانی زود است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۳۰۰

روند مذاکرات با ملی‌پوشان بسیار خوب است و جویباری با صبر و حوصله بسیار به دنبال عقد قرارداد با بازیکنان هستند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با ابراز امیدواری از موفقیت این تیم در فصل آینده می‌گوید در این فصل از استقلال یک تیم خوب را می‌توان مشاهده کرد.

به گزارش ایلنا، منصور پورحیدری درباره آخرین وضعیت استقلال گفت: نظری‌جویباری مسئول نقل و انتقالات هستند که تا این لحظه عملکرد خوبی داشتند. درباره تمرینات تیم باید بگوییم بازیکنان بسیار خوبی داریم که با انگیزه تمرین می‌کنند. این بازیکنان هم جوان هستند و هم با تجربه. من به این تیم خیلی امیدوارم. این نکته را نیز باید اضافه کنم که حداقل قراردادهای ما دو ساله بسته شده است. در مجموع در این فصل ما از استقلال یک تیم خوب را می‌بینیم.

او درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان تیمش بیان کرد: روند مذاکرات با ملی‌پوشان بسیار خوب است و جویباری با صبر و حوصله بسیار به دنبال عقد قرارداد با بازیکنان هستند.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اردو ترکیه گفت: این اردو برای تیم بسیار مفید و انجام دو بازی تدارکاتی بسیار پر فایده خواهد بود.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مجموعه باشگاه استقلال قول قهرمانی می‌دهد یا خیر گفت: قول قهرمانی از الان بسیار زود است و تیم باید وارد مسابقات شود، اما ما تیم بسیار خوبی داریم که نظر قلعه‌نویی هم نسبت به این موضوع مثبت است.

پورحیدری درباره جذب هافبک عراقی استقلال گفت: کرار بازیکن با هوش و توانمندی است که می‌تواند به استقلال کمک کند. ما سال قبل او را می‌خواستیم اما او با تیم دیگری قرار داد داشت و امیدوارم در این فصل بتواند در بسیاری از بازی‌ها گره باز کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز