خبرگزاری کار ایران

مذاکراتم با رحیمی نتیجه نداد؛

خلعتبری: امیدوارم مشکل بدهی عجمان حل شود / اولویتم ماندن در پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۹۶۱

مشکل من برای ماندن در پرسپولیس بدهی ۲۵۰ هزار دلاری و دیر کرد این بدهی به باشگاه عجمان است که تا این لحظه نتوانستم رضایت نامه ام را از این باشگاه اماراتی بگیرم.

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اولویت اول من پرسپولیس است. من این تیم را دوست دارم و علاقه‌مندم که فصل آینده نیز در پرسپولیس بازی کنم اما به‌دلیل اختلافات به‌وجود آمده بر سر مسائل مالی شاید این اتفاق رخ ندهد.

محمد رضا خلعتبری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: مشکل من برای ماندن در پرسپولیس بدهی ۲۵۰ هزار دلاری و دیر کرد این بدهی به باشگاه عجمان است که تا این لحظه نتوانستم رضایت نامه ام را از این باشگاه اماراتی بگیرم.

خلعتبری افزود: ظرف یکی دو روز آینده راهی امارات خواهم شد تا با مسولان باشگاه عجمان مذاکره کنم و راه حلی برای پرداخت این مبلغ پیدا کنم و بتوانم با تیم جدیدی قرارداد امضا کنم.

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با بیان اینکه تاکنون مسئولان باشگاه پرسپولیس حاضر نشده اند این بدهی را به باشگاه عجمان پرداخت کنند گفت: البته من پیش از این هم با رحیمی کار کرده‌ام و می‌دانم که او وقتی حرفی می‌زند نمی‌خواهد حرفش دوتا شود. او نمی‌خواهد به بازیکنی تعهد دهد اما بعدا نتواند به آن عمل کند و در مقابل آن بازیکن شرمنده شود.

وی تاکید کرد: قطعا اگر از دست او کاری برمی‌آمد حتما انجام می‌داد. با این حال امیدوارم تعهدات فصل گذشته من به همراه مبلغ مورد نظر برای فصل آینده مورد قبول باشگاه قرار بگیرد و بتوانم فصل آینده در پرسپولیس بمانم.

ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود علی دایی بر حضور شما در ترکیب تیم پرسپولیس در فصل آینده تاکید دارد نیز گفت: باید دید رویکرد باشگاه در این زمینه چیست؟ خود من صددرصد علاقه دارم در پرسپولیس بمانم اما باید این مسائل و مشکلات حل شود.

گفتنی است قرارداد محمدرضا خلعتبری با سرخپوشان دو ساله بود و بر اساس آن مهاجم سرخپوشان باید برای سال دوم حضورش در جمع سرخپوشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دریافت می‌کرد که باشگاه اعلام کرده است توان پرداخت این رقم را ندارد. این در حالی است که خلعتبری ۳۴۰ میلیون تومان از طلب خود مربوط به فصل گذشته را بخشیده است. از سوی دیگر پرسپولیس باید ۲۵۰ هزار دلار را برای خرید خلعتبری به باشگاه عجمان پرداخت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز