خبرگزاری کار ایران

پس از ثبت قرارداد در هیات تهران؛

داسیلوا: آمده ام تا دروازه بان اصلی باشم / با نیلسون رقابت دارم!

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۸۷۶

دربی را می شناسم. برای رقیب استقلال آرزوی موفقیت می کنم. شنیدم آنها هم یک دروازه بان برزیلی دارند که عملکرد خوبی داشته امیدوارم من هم بتوانم خاطرات خوبی از خودم در ایران به جا بگذارم.

دروازه بان جدید و برزیلی تیم فوتبال استقلال گفت: به استقلال آمده ام تا دروازه بان اصلی باشم.

به گزارش ایلنا، رافائل داسیلوا دروازه بان برزیلی که پس از ثبت قرارداد خود در هیئت فوتبال تهران در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: خوشحالم از اینکه به تیم بزرگی چون استقلال پیوسته ام. امیدوارم بتوانم جواب اطمینان مربی و هواداران باشگاه را بدهم و بهترین بازی ها را برای استقلال انجام دهم.

دروازه بان برزیلی استقلال درخصوص شناخت خود از لیگ برتر ایران گفت: شناخت کمی از لیگ ایران دارم اما دربی را می شناسم. برای رقیب استقلال آرزوی موفقیت می کنم. شنیدم آنها هم یک دروازه بان برزیلی دارند که عملکرد خوبی داشته امیدوارم من هم بتوانم خاطرات خوبی از خودم در ایران به جا بگذارم.

داسیلوا در پایان خاطرنشان کرد: همه تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را در استقلال داشته باشم. به ایران آمده ام تا بازی کنم و می خواهم فیکس باشم. برای رسیدن به این هدف تمام تلاشم را به کار می گیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز