خبرگزاری کار ایران

دستمزد کی‌روش افزایش می‌یابد؛

کفاشیان: توافق ۸۰درصدی انجام شد / هدف ما نگه‌داشتن کی‌روش است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۵۲

تا ۸۰ درصد کارها حل شده که تنها ۲۰ درصد مربوط به جزییات باقی می‌ماند. فکر می‌کنم وی هم موافقت کند در تیم ایران بماند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام نتیجه‌بخش‌ بودن بودن مذاکرات این فدراسیون با کارلوس کی‌روش گفت: به توافقات نهایی نزدیک شده‌ایم ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان که با شبکه خبر گفت‌وگو می‌کرد درخصوص انتشار مفاد بسته پیشنهادی این فدراسیون به کی‌روش خاطرنشان کرد: قطعا برخی موارد در این بسته پیشنهادی با آنچه رسانه‌ای شده، تفاوت دارد. این موضوع کاملا بین ما و کی‌روش محرمانه است اما تا زمانی که نهایی نشود، قطعیت ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دستمزد کی‌روش افزایش خواهد یافت یا نه، اظهار داشت: بله پیشنهاد ما نسبت به قبل افزایش دارد. یکسری فعالیت‌ها وجود داشت که باعثشد پیشنهاد خود را افزایش بدهیم، ولی در کنار آن دستمزد دستیارانش را کاهش داده‌ایم. در واقع با افزایش دستمزد کی‌روش یک بخش از قرارداد دستیارانش را کاهش داده‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه افزایش دستمزد کی‌روش به این فدراسیون فشار وارد خواهد کرد، یادآور شد: با وجود مشکلاتی که داریم فدراسیون به خواسته مردم احترام گذاشته و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که کی‌روش را حفظ کنیم. البته هر چقدر ما صرفه‌جویی انجام بدهیم، به تیم‌های پایه رسیدگی می‌شود که این خواسته سرمربی بزرگسالان است.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که چقدر برای تمدید قرارداد کی‌روش شانس قایل هستید؟، گفت: تا ۸۰ درصد کارها حل شده که تنها ۲۰ درصد مربوط به جزییات باقی می‌ماند. فکر می‌کنم وی هم موافقت کند در تیم ایران بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز