خبرگزاری کار ایران

ریاست هیات شنا میل باطنی‌ام نبود؛

خلیلیان: سپاهان برای قهرمانی بسته‌ شده / با نکونام به توافق نرسیدیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۲۸

شاکله تیم سپاهان را برای لیگ چهاردهم حفظ کردیم و با تلفیق بازیکنان باتجربه و جذب چند بازیکن جوان شرایط خوبی برای حضور در لیگ برتر خواهیم داشت.

رئیس باشگاه سپاهان با بیان اینکه در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوب و هدفمندی داشتیم، تصریح کرد: سپاهان را امسال برای قهرمانی بسته‌ایم.

مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: شاکله تیم سپاهان را برای لیگ چهاردهم حفظ کردیم و با تلفیق بازیکنان باتجربه و جذب چند بازیکن جوان شرایط خوبی برای حضور در لیگ برتر خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: امسال ریزش کوچکی داشتیم و غلامی و ابراهیمی را از دست دادیم، اما با جذب وریا غفوری، پری‌یرا و رسول نویدکیا تلاش کردیم تا نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم و قدرتمندانه برای لیگ چهاردهم آماده شویم.

خلیلیان در پاسخ به این سوال که نتیجه مذاکرات این باشگاه با خلعتبری به کجا انجامید، اظهار داشت: در حال بررسی شرایط انتقال این بازیکن هستیم و آنچه تاکنون مشخص است خلعتبری بازیکن آزاد نیست و باید رضایت‌نامه خود را از باشگاه عجمان امارات دریافت کند تا بتوانیم پس از آن درباره جذب او مذاکره کنیم.

وی در مورد مذاکرات این باشگاه با جواد نکونام تصریح کرد: نکونام یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران است و بسیار علاقه‌مند بودیم این بازیکن را جذب باشگاه سپاهان کنیم، اما مذاکرات ما با او به نتیجه نرسید و نتوانستیم این بازیکن توانمند را برای فصل آینده به خدمت بگیریم.

مدیرعامل سپاهان در بخش دیگری از سخنان خود درباره شایعات جدایی محرم نویدکیا از تیم سپاهان اظهار داشت: نمی‌دانم این شایعات از کجا بیرون می‌آید، ولی آنچه مشخص است نویدکیا کاپیتان و شناسنامه تیم سپاهان است و تحت هیچ شرایطی قصد جدایی از این باشگاه را ندارد و همچنان به عنوان یک الگوی اخلاقی و فنی به همکاری خود با تیم سپاهان ادامه خواهد داد.

خلیلیان با بیان اینکه هدف‌گذاری سپاهان قهرمانی در لیگ چهاردهم است، تصریح کرد: ما تنها فصل گذشته از هدف‌ خود تا حدودی دور شدیم و در سال‌های قبل همواره جزو مدعیان بودیم و تلاش خواهیم کرد در لیگ چهاردهم هم برای هر دو جام قهرمانی و حذفی یک مدعی جدی باشیم. البته برای قهرمانی کار ما آسان نیست چراکه تیم‌های رقیب هم برای کسب عنوان قهرمانی تلاش مضاعفی دارند.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص انتخابات اخیر هیات شنای‌اصفهان و انتخاب وی به عنوان ریاست این هیات اظهار داشت: بنده علی‌رغم میل باطنی‌ام و با اصرار دوستان این مسئولیت را پذیرفتم و انصافا با توجه به مشغله‌ای که در باشگاه سپاهان دارم علاقه‌ای به این حضور نداشتم، اما با توجه به اقداماتی که پیش از این در شنای اصفهان انجام داده بودم علاقه‌مند بودم این اقدامات را به نتیجه برسانم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به مشغله کاری‌اش در باشگاه سپاهان، فرصت رسیدگی به امور هیات شنای‌اصفهان را خواهد داشت یا نه؟ تصریح کرد: برای اینکه به امور هیات نیز برسم قرار است صبح‌ها از ساعت ۷ تا ۹ صبح در محل هیات شنا حاضر باشم و با تقسیم کار با دوستان و پیشکسوتان شنای اصفهان کارها را پیش ببریم.

خلیلیان در مورد اینکه آیا پیش از این نیز در شنای کشور سابقه مدیریت در این بخش را داشته، گفت: بنده در زمان ریاست وحید مرادی در فدراسیون شنا عضو هیات رئیسه فدراسیون بودم و کاملا با وضعیت این رشته در استان آشنایی دارم و امیدوارم با همکاری پیشکسوتان و بازگرداندن آنها به صحنه کار بتوانیم شنای استان اصفهان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز