خبرگزاری کار ایران

استیلی پیش از من با امیر صحبت کرده بود؛

عابدزاده: تولید و پرورش بازیکن هدف اصلی ما در راه‌آهن است / برای نتایج زودگذر نیامده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۳۶۵

قبل از اینکه آمدن من به راه‌آهن قطعی شود، استیلی با امیر صحبت کرده بود که من به وی پیشنهاد دادم با توجه به دیدگاهی که مسئولان و کادر فنی راه‌آهن به بازیکنان جوان دارد بهتر است این تیم را انتخاب کند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال راه آهن در خصوص پیوستنش به این باشگاه گفت: استیلی با من تماس گرفت و با توجه به رفاقت دیرینه‌ای که با وی دارم و همبازی من بوده، تصمیم گرفتم برای ارتقای جایگاه تیم راه‌آهن به ویژه در زمینه آموزش دروازه‌بانان این تیم به استیلی کمک کنم.

به گزارش ایلنا، احمدرضا عابدزاده در خصوص دیدگاهش نسبت به تیم راه آهن اظهار داشت: تا به امروز من ۳ جلسه در تمرینات تیم راه‌آهن حضور داشته‌ام و دیدم این تیم بازیکنان جوانی دارد که پتانسیل بالایی دارند و اگر با این بازیکنان به خوبی کار شود آینده باشگاه راه آهن از نظر تولید و در اختیار داشتن بازیکن درخشان خواهد بود.

وی درخصوص پیوستن امیر عابدزاده به تیم راه‌آهن و اینکه حضور وی در این خصوص نقش داشته، تصریح کرد: امیر از ۳ تیم پیشنهاد داشت و قبل از اینکه آمدن من به راه‌آهن قطعی شود، استیلی با امیر صحبت کرده بود که من به وی پیشنهاد دادم با توجه به دیدگاهی که مسئولان و کادر فنی راه‌آهن به بازیکنان جوان دارد بهتر است این تیم را انتخاب کند، بنابراین اگر خود من هم به راه آهن نمی‌آمدم پیشنهادم به امیر این بود که این تیم را انتخاب کند.

مربی دروازه بانان راه آهن عنوان کرد: من در کار حرفه‌ای خود مربی سخت‌گیری هستم و این موضوع را همه می‌دانند. تا به این لحظه از ۶ دروازه‌بان تست گرفته‌ام که نتوانستند نظر من را جلب کنند. از نظر من هر دروازه‌بانی که شایسته‌تر باشد انتخاب خواهد شد، چه این دروازه‌بان ایرانی باشد و چه خارجی. من در راه‌آهن به دنبال کشف استعدادها هستم.

وی افزود: در حال حاضر ما به دنبال یک دروازه بان کامل و با تجربه نیز هستیم، البته از نظر من دروازه بانی کامل است که در ۳۰ حرکت شرایط خوبی داشته باشد. ممکن است یک دروازه بان حتی در لیگ برتر هم بازی کند اما مشکلات اصولی و پایه ای در زمینه دروازه بانی داشته باشد.

مربی دروازه بانان راه آهن خاطرنشان کرد: درخصوص به خدمت گرفتن دروازه‌بان من مشورت‌های لازم را به استیلی می‌دهم و او حرف اول و آخر را می‌زند، ضمن اینکه برای انتخاب دروازه‌بان اول در جریان مسابقات لیگ نیز همین رویه ادامه دارد و سرمربی تیم تصمیم نهایی را خواهد گرفت. طبق صحبتی که با استیلی کردم ما برای یک روز کار و کسب نتایج زودگذر به باشگاه راه‌آهن نیامده‌ام بلکه تولید و پرورش بازیکن و رساندن باشگاه به خود کفایی در این زمینه، هدف اصلی ما در راه آهن است.

وی تاکید کرد: من در تمرین بسیار سخت‌گیر هستم. هنوز در مرحله انتخاب دروازه‌بان هستیم و اینگونه تمرینات سبک است، پس از انتخاب دروازه‌بان‌ها و همچنین فراهم شدن ابزاری که مورد نیاز من است، تمرینات اصلی خود را آغاز می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز