خبرگزاری کار ایران

از اعتمادمان سوء استفاده کرد؛

حیات‌پور: مرفاوی از بودجه صبا بی‌اطلاع نبود / مردم قم با صبا آشتی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۹۱۵

تقریبا ۹۰درصد از خرید های مرفاوی انجام شده / کریمی یکسال دیگر با صبا قرارداد دارد و پس از دوران سربازی در تراکتور باید برای ما بازی کند / هماهنگ کننده ما در چالدران از اعتمادمان سوء استفاده کرد…

ایلنا: سرپرست تیم فوتبال صبای قم در رابطه با مقدار بودجه سال آینده صبا گفت: مسئولان باشگاه شرایط تیم و نظرات مرفاوی را برای تعیین این بودجه در نظر داشتند و اگر مربی تیم پیشنهادی در مقدار بودجه داشت به مدیرعامل باشگاه اعلام می‌کرد.

علی حیات‌پور در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به اینکه تا چند روز آینده یکی - دو بازیکن دیگر جذب می‌کنیم، عنوان کرد: صمد مرفاوی چند بازیکن از لیگ دسته اول مدنظر دارد که درصورت نیاز آنها را به تیم اضافه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از لیست اولیه‌ای که مرفاوی به ما داد ۹۰درصد آن را انجام داده‌ایم، اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم در اردوی سرعین اردبیل به سر می‌برد، منتظریم تمامی اعضای تیم به قم بازگردند و اگر صمد مرفاوی نیاز به بازیکن جدیدی دیدند، به تیم اضافه می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای‌قم دراره میزان رضایت از بازیکنان جدید نیز یادآور شد: در تمریناتی که تاکنون در قم و اردوی سرعین برگزار کردیم، تمامی آنها در شرایط خوبی قرار داشتند و امیدواریم در ادامه کار نیز همین رویه خود را ادامه دهند.

حیات پور باتوجه به مقدار بودجه ۸ میلیاردی صبا در سال آینده و کم بودن آن گفت: هیئت مدیره بودجه را مشخص می‌کند و ما اجازه دخالت در این مسائل را نداریم. مسئولان باشگاه شرایط تیم و نظرات صمد مرفاوی را برای تعیین این بودجه درنظر گرفتند و اگر مربی تیم پیشنهادی در مقدار بودجه داشت به مدیرعامل باشگاه اعلام می‌کرد.

وی در پاسخ به این سوال که مگر قرار نبود پس از انتقال تمرینات صبا به قم، این کار در ورزشگاه هلال‌احمر انجام شود و چرا تا قبل از اردوی چالدران در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار شد، خاطرنشان کرد: از اول هم مرفاوی نظرش این بود که در چمن هلال‌احمر تمرینات را انجام دهیم، اما در اولین تمرینی که قرار بود صورت بگیرد، سرمربی تیم و دستیارانش با بازدید این ورزشگاه، شرایط تمرین در این مکان را مطلوب ارزیابی نکردند و قرار شد تا رفع مشکلات ورزشگاه هلال‌احمر، تمرینات در چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) انجام گیرد.

سرپرست تیم فوتبال صبای‌قم درباره انتقال اردوی صبا از چالدران به سرعین اردبیل تصریح کرد: قبل از اینکه به چالدران برویم، با هماهنگ‌کننده خود در آن شهر صحبت‌هایی داشتیم و آن شخص به ما اعلام کرد شرایط برای برپایی اردوی تیم صبا کاملا فراهم است، اما بعد از اعزام تیم به چالدران با مشکل اسکان مواجه شدیم و پس از یک روز استراحت به سرعین اردبیل برویم.

حیات‌پور درخصوص وضعیت انتقال فرید کریمی به تراکتورسازی‌تبریز عنوان داشت: کریمی خود را سرباز معرفی کرد و به این طریق به تیم تبریز پیوست در غیر این صورت ما نمی‌خواستیم رضایتنامه‌ای به این بازیکن بدهیم. وی موظف است پس از اتمام دوران سربازیش به صبا برگردد و ادامه قراردادش را بازی کند یا اگر خواست به تیم دیگری برود، باید با اجازه باشگاه‌صبا این امر انجام پذیرد.

وی در پایان پیرامون دیدگاهش درمورد فصل آینده تیم فوتبال صبا گفت: با آمدن تمرینات به قم، مردم فوتبال‌دوست قم به مرور زمان با تیم شهرشان آشتی خواهند کرد و ان‌شاالله کمبود تماشاگری که در سال‌های گذشته در بازی‌های صبا وجود داشت، با این کار برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز