خبرگزاری کار ایران

شانس زیادی برای صعود داریم؛

انصاری‌فرد: کی‌روش بهتر است حفظ شود / دولت باید پول او را تامین کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۶۱۵

خیلی‌ها انتقاد می‌کردند که ما در جام‌جهانی دفاعی بازی کردیم، اما مهم این است که از داشته‌های‌ خود به بهترین شکل استفاده کنیم که مقابل آرژانتین از داشته‌های‌مان به بهترین نحو استفاده کردیم و مستحق برد هم بودیم

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است فدراسیون فوبتال باید کی‌روش را در تیم ملی فوتبال کشورمان حفظ کند و دولت هم منابع مالی برای تمدید قرارداد او را تامین کند چراکه هم کی‌روش با فوتبال ما کاملا آشنا شده و هم بازیکنان ما با برنامه‌های تاکتیکی و تفکرات او آشنا شده‌اند.

گفت‌وگوی عباس انصاری‌فرد با خبرنگار ایلنا را بخوانید:

عملکرد تیم ملی مقابل آرژانتین را چطور دیدید؟
خیلی خوب بود و بچه‌ها عالی کار کردند. قبلا هم گفته بودم کی‌روش بر اساس داشته‌ها ما برنامه‌ریزی کرده است. خیلی‌ها انتقاد می‌کردند که ما در جام‌جهانی دفاعی بازی کردیم، اما مهم این است که از داشته‌های‌مان به بهترین شکل استفاده کنیم که مقابل آرژانتین از داشته‌های‌مان به بهترین نحو استفاده کردیم و مستحق برد هم بودیم. البته بحثداوری هم بود که معضل این جام جهانی شده، اما همه از بازی ما و آرژانتین لذت بردند.

بازی مقابل بوسنی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

این بازی دو جنبه دارد، اول اینکه بوسنی حذف شده و انگیزه لازم را ندارد و بحثدوم هم اینکه بوسنی شاید بخواهد از اعتبار خودش دفاع کند که با ۳ باخت از جام‌جهانی خارج نشود بچه‌های ما با این بازی که مقابل آرژانتین انجام دادند روحیه خیلی خوبی گرفته‌اند و به صعود از این گروه امید دارند. باید خیلی حساب‌شده عمل کنیم و البته کی‌روش حرفه‌ای است و همه شرایط را می‌داند و نه بی‌محابا حمله خواهد کرد و نه صرفا دفاع می‌کند و تلاش می‌کند جزو صعود‌ کننده‌ها باشد.

در حال حاضر برای تیم ملی چقدر شانس صعود از این گروه قائل هستید؟
با توجه به شرایط روحی تیم‌مان خیلی شانس داریم و فقط باید حساب شده و محتاط بازی کنیم و در بازی با آرژانتین نباشیم چون بازی با بوسنی شرایط کاملا متفاوت نسبت به بازی با آرژانتین دارد.

بحثکی‌روش هم مطرح است. به نظر شما کی‌روش را باید حفظ کنیم؟
مصاحبه‌ای از علی کفاشیان دیدم که از دولت برای تامین منابع مالی دستمزد کی‌روش درخواست کمک کرده بود که به نظر من این منابع می‌توان از طریق دولت تامین شود، چون همه بچه‌ها با تفکرات او آشنا شده‌اند و هم کی‌روش می‌داند چه سرمایه‌ای در دست دارد وخوب است که او را حفظ کنیم.

و اگر کم کاری شود و کی‌روش از ایران برود؟
مسلما لطمه می‌خوریم چون تا مربی دیگری بیاید و با شرایط فوتبال ما آشنا شود و بچه‌ها هم با تفکرات او آشنا شوند، یکی دو سالی عقب می‌افتیم و لطمه خواهیم خورد و فکر می‌کنم بهتر است کی‌روش را حفظ کنیم. ممکن است بعضی‌ها فوتبال ما را با والیبال‌مان مقایسه کنند که ولاسکو رفت و کواچ آمد و والیبال ایران باز هم می‌درخشند، اما والیبال و فوتبال خیلی با هم فرق می‌کنند. در والیبال راحت‌تر می‌شود به هماهنگی رسید، اما رسیدن به هماهنگی در فوتبال سخت‌تر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز