خبرگزاری کار ایران

فوتبال با هیچ پدیده‌اجتماعی قابل‌مقایسه نیست؛

تاج: امیدواریم برای اولین تیم ملی به مرحله بعد جام جهانی صعود کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۱۲۱

تیم ملی برای اولین بار در اولین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی هم شکست نخورد و امتیاز بدست آورد و امیدواریم برای اولین بار نیز از گروه خودش به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کند.

نشست سازمان لیگ فوتبال ایران و شرکت کانون ایران نوین مجری انحصاری تبلیغات محیطی فوتبال برای تعامل و هماهنگی هرچه بهتر برای برگزاری مسابقات فصل آینده فوتبال کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست سازمان لیگ فوتبال ایران و شرکت کانون‌ایران نوین مجری انحصاری تبلیغات محیطی فوتبال برای تعامل و هماهنگی هرچه بهتر برای برگزاری مسابقات فصل آینده فوتبال کشور از جمله لیگ برتر، رقابت‌های دسته اول و جام‌حذفی با حضور مدیران سازمان لیگ، مدیران کانون ایران‌نوین، نمایندگان باشگاه‌ها، روسای هیأت‌ها‌، مدیران روابط عمومی هیأت‌ها و مدیران ورزشگاه‌های مجری برگزاری مسابقات لیگ برتر روز سه‌شنبه در محل این کانون برگزار شد.

در این مراسم مریم شفیعی مدیر عامل، سپهر سیفی قائم مقام شرکت کانون ایران نوین، سید محمد هادی آیت‌اللهی نایب رییس اول، مهدی تاج نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ، حسین عسگری رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت مشاور عالی سازمان لیگ، غلامرضا بهروان رییس کمیته مسابقات، سهیل مهدی مدیر توسعه و فنی سازمان لیگ حضور داشتند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال در این مراسم ضمن تبریک موفقیت اخیر تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بیان کرد: موفقیت های اخیر ورزش در جام جهانی فوتبال و والیبال فضای کشور را متفاوت کرده است و این تفاوت حتما در صنعت تبلیغات نیز تاثیر گذار خواهد بود.

مهدی تاج افزود: تیم ملی فوتبال ایران در این دوره برای اولین بار به عنوان تیم اول از مرحله گروهی به جام جهانی صعود کرد، برای اولین بار هم در اولین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی هم شکست نخورد و امتیاز بدست آورد و امیدواریم برای اولین بار نیز از گروه خودش به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کند.

این مقام مسئول اظهار کرد: فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست و این رشته ورزش نیست بلکه یک صنعت است اکنون ما شاهد هستیم که یک بازی تیم ملی فوتبال کشور را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
رییس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: امروز بواسطه حضور تیم ملی در جام جهانی بیشتر صفحات روزنامه ها به اخبار این رشته اختصاص یافته و همچنین برنامه های متعدد تلویزیونی به ویژه برنامه های جام جهانی اختصاص داده شده است.
وی تاکید کرد: اکنون عمده بازیکنان تیم ملی از دل لیگ فوتبال ایران بیرون آمده اند و این نشان از تاثیر لیگ در این تیم است.
تاج افزود: امیدواریم فصل آینده لیگ پر بازده و پویایی داشته باشیم و بدون شک لیگ جوان خواهد شد، میانگین دوندگی بازیکنان ما در لیگ بین ۵/۴ تا ۷ کیلومتر بود اما در بازی مقابل نیجریه بازیکنان تیم ملی نزدیک به ۱۲ کیلومتر شده است که نشان دهنده آن است که اتفاق خوبی در فوتبال در حال رخ دادن است.
نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: از این که کانون ایران نوین شریک تجاری سازمان لیگ فوتبال ایران شده است خوشحال هستم، روند انتخاب این مجموعه به عنوان نماینده انحصاری تبلیغات محیطی فوتبال در سلامت کامل بود و با برگزاری مزایده این کانون انتخاب شد.
وی اظهار کرد: مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان برای این قرارداد ۲ساله اتفاق خوبی است که حاصل زحمات همه باشگاه ها بود و باید آثار آن در باشگاه ها و لیگ دیده شود.
تاج بیان کرد: سازمان لیگ فوتبال ایران همه ساله ۶ هزار مسابقه برگزار می کند که اتفاق بزرگی به شمار می رود، امیدواریم بتوانیم با همکاری تمامی مسئولان و دست اندرکان برگزاری مسابقات بستر مناسبی را برای تبلیغات فراهم کنیم.
رییس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: بسیاری از هزینه های سنگین فوتبال از در آمد حاصله از بخش تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی تامین می شود و باید برای موفقیت در این زمینه گام های موثری برداریم.
درادامه این مراسم مدیر عامل شرکت کانون ایران نوین گفت: تلاش همکاران ما بر این استوار بوده است تا همواره در عرصه تبلیغات با در نظر گرفتن کیفیت و استاندارد برترین باشد. این مجموعه ۲۳سال سابقه فعالیت در امر تبلیغات را در کشور بر عهد دارد و اکنون با ۷۰ برند معتبر اقتصادی همکاری می کند.
مریم شفیعی افزود: اکنون کانون ایران نوین در عرصه های مختلف تبلیغاتی از جمله صداو سیما، بیلبورد های شهرو مترو فعالیت می کند.
وی بیان کرد: امیدوارم بتوانیم در فوتبال نیز متفاوت باشیم این رشته ورزشی پر طرفدار حلقه مفقود این کانون بود که امیدواریم با فعالیت های در این زمینه انجام شده است شان فوتبال را حفظ کنیم.
مدیر عامل شرکت کانون ایران نوین اظهار کرد: ما واسطه بین بنگاه های اقتصادی و فوتبال خواهیم بود و بطور حتم می توانیم در این راهی که در پیش گرفتیم موفق شویم.
شفیعی گفت: ما قصد داریم نوع تبلیغات در فوتبال را که تا پیش از این در ورزشگاه ها رایج بود تغییر دهیم و آن را به استاندار های جهانی نزدیک کنیم.
وی افزود: پیش از این تبلیغات محیطی در ورزشگاه ها نامنظم وبا فرم مشخصی ارائه نمی شد اما قصد داریم آن را ساماندهی کنیم بطورمثال در بازی های خارجی همانطور که تماشاگران از بازی های با کیفیت آن لذت می برند تبلیغات منظم آن هم قابل تامل و الگو برداری است.
شفیعی تاکید کرد: برای رسیدن به این هدف داشتن تامل در تمامی سطوح مدیران لازم و ضروری است تا این موفقیت رقم بخوردبدون شک این در آمد بدون کمک شما محقق نخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز