خبرگزاری کار ایران

هزینه میلیاردی خودروسازان برای جذب سید؛

مهدی رحمتی به پیکان پیوست / شوک عجیب به قلعه نویی و استقلال!

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۰۸۵

ضمنا در راستای تکمیل کادر فنی حمید بابازاده دروازه‌بان و مربی اسبق تیم فوتبال استقلال به عنوان مربی به تیم فوتبال پیکان پیوست.

عصر امروز سید مهدی رحمتی با حضور در محل باشگاه پیکان قرارداد همکاری با تیم فوتبال پیکان را امضا کرد.

به گزارش ایلنا، سید مهدی رحمتی که سابقه حضور در تیم‌های فجر سپاسی‌شیراز، استقلال‌تهران و سپاهان‌اصفهان را داراست و به مدت چند سال سنگربان اول تیم ملی فوتبال بود با امضا قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال پیکان پیوست تا شوکی عجیب را به قلعه نویی و استقلال وارد کند چراکه بارها تاکید کرده بود شرطی برای ماندن در استقلال ندارد.

ضمنا در راستای تکمیل کادر فنی حمید بابازاده دروازه‌بان و مربی اسبق تیم فوتبال استقلال به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به تیم فوتبال پیکان پیوست.

رحمتی بعد از اینکه با استقلالی‌ها به توافق نرسید خیلی زود مقصد نهایی خود را مشخص کرد و البته مسائل مالی نیز یکی از اولویت‌های رحمتی بود که به نظر می‌رسد پیکانی‌ها برای حضور قدرتمند در لیگ برتر چهاردهم چیزی نزدیک به یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان برای جذب یک‌ساله سنگربان سابق استقلال هزینه کردند.

البته طبق گفته ثنایی مدیرعامل این باشگاه، پیکانی‌ها برای جذب رحمتی اسپانسری جداگانه داشتند تا چنین مبلغ سنگینی بین اسپانسر و باشگاه تقسیم شود.

از یوی دیگر سعید دقیقی نیز مذاکراتش با پیکانی ادامه دارد و به زودی باید شاهد حضور ستاره فصل گذشته تراکتورسازی تبریز در باشگاه پیکان باشیم. همچنین محمد نصرتی و مرتضی اسدی نیز دیگر گزینه‌های مد نظر باشگاه پیکان برای تحکیم خط دفاعی خواهند بود.

البته بزودی ثنایی در مورد بازیکنان جدیدی که به باشگاه پیکان می‌پیوندند و بخصوص بحثقرارداد سید مهدی رحمتی و مبلغ قرارداد این بازیکن نشستی خبری را برگزار خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز