خبرگزاری کار ایران

نگرانی بابت دوپینگ نداریم؛

هاشمیان: تیم ملی پاک به جام جهانی رفت / آماده نمونه‌گیری فیفا هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۷۸۵

پیش از اعزام تیم ملی به برزیل از ۱۶ بازیکن نمونه دوپینگ انجام شد و تعدادی از بازیکنان هم قبلا نمونه دوپینگ داده بودند و خوشبختانه پاسخ تمامی این نمونه ها هم منفی بود.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه نگرانی از ناحیه دوپینگ ملی‌پوشان در جام جهانی نداریم، تاکید کرد: تیم ملی پاک به جام جهانی اعزام شد.

احمد هاشمیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: پیش از اعزام تیم ملی به برزیل از ۱۶ بازیکن نمونه دوپینگ انجام شد و تعدادی از بازیکنان هم قبلا نمونه دوپینگ داده بودند و خوشبختانه پاسخ تمامی این نمونه‌ها هم منفی بود.

وی با بیان اینکه برای کنترل دوپینگ ملی‌پوشان از دو ابزار مهم استفاده کردیم، اظهار داشت: آموزش‌های چهره به چهره در باشگاه‌ها و تیم ملی در کنار نمونه‌گیری مداوم از ملی‌پوشان و تاکید بر وظایفی که بازیکنان در مصرف دارو برعهده دارند از جمله اقداماتی بود که در این زمینه به کار گرفتیم و می‌توانم با جرات بگویم تیم ملی پاک به مسابقات جام جهانی اعزام شد.

هاشمیان تاکید کرد: مراقبت‌های کادر پزشکی در اردوی برزیل هم ادامه دارد و بازیکنان از هر نظر تحت کنترل هستند و امیدوارم مشکلی از این نظر در جام جهانی نداشته باشیم.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در پایان یادآور شد: در هر مسابقه تیم ملی از دو بازیکن به صورت اتفاقی نمونه‌گیری خواهد شد و این نمونه‌گیری علاوه بر مواردی است که مسئولان ضد دوپینگ فیفا به صورت سرزده از بازیکنان انجام خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز