خبرگزاری کار ایران

در آخرین دیدار تدارکاتی؛

ایران با شکست ترینیداد به استقبال نیجریه رفت / پنالتی بر باد رفته نکونام!

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۶۱۳

تیم ملی فوتبال ایران قبل از حضور در جام جهانی شامگاه یکشنبه در شهر سائوپائولو به مصاف تیم ملی ترینیداد و توباگو رفت و با نتیجه ۲ بر صفر برابر حریف خود به پیروزی رسید.

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در بیستمین دوره رقابت های جام جهانی آماده می کند، در آخرین دیدار تدارکاتی قبل از حضور در این مسابقات برابر ترینیداد و توباگو به پیروزی دست یافت. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که کاپیتان تیم ملی یک ضربه پنالتی را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران که قبل از این دو اردو در آفریقای جنوبی و اتریش برگزار کرده بود، در آخرین اردوی آماده سازی خود قبل از حضور در جام جهانی شامگاه یکشنبه در شهر سائوپائولو به مصاف تیم ملی ترینیداد و توباگو رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر برابر حریف خود به پیروزی برسد.

در این دیدار کارلوس کی روش تیم ملی را با ترکیب علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، مهرداد پولادی، احسان حاج صفی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد به میدان فرستاد و در نیمه اول موفق شد با گل دقیقه ۴۵ احسان حاجی صفی برابر حریف خود به پیروزی برسد.

تیم ملی فوتبال ایران که به نظر می رسد در این دیدار از ترکیب اصلی خود در جام جهانی استفاده کرده است، در نیمه دوم هم برتر از حریف خود ظاهر شود و توانست در دقیقه ۵۷ توسط رضا قوچان نژاد به گل دوم دست پیدا کند و در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست دهد. این در حالی بود که ایران در دقیقه ۵۰ و به خاطر خطا روی اشکان دژاگه صاحب یک ضربه پنالتی شد اما دروازه بان حریف ضربه جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران را گرفت.

در نیمه دوم این دیدار ماهینی به جای پولادی، شجاعی به جای دژاگه، جهانبخش به جای حیدری، حقیقی به جای نکونام، انصاریفرد به جای قوچان نژاد و حدادی فر به جای تیموریان وارد زمین شدند.

شاگردان کارلوس کی روش در اولین دیدار خود در مسابقات جام جهانی روز ۲۶ خرداد به مصاف تیم ملی نیجریه خواهند رفت. آرژانتین و بوسنی دیگر حریفان ایران خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز