خبرگزاری کار ایران

به ساز نیجریه‌ای‌ها نمی رقصیم!

کی روش: برای هر بازی برنامه خاصی دارم / ترکیب تیم ملی مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۸۴۲

تیمم برای هر بازی در جام جهانی برنامه خاص خودش را دارد و بر اساس ترکیب و شرایط حریفان بازیکنانم را روانه مسابقه‌ها خواهم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید تیمش استراتژی خاصی برای بازی با نیجریه خواهد داشت و نمی‌خواهد فوتبالی ارائه دهد که تکمیل کننده فوتبال نیجریه باشد.

به گزارش ایلنا، جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ۶ روز دیگر با دیدار برزیل و کرواسی در ورزشگاه کورینتیانس شهر سائوپائولو آغاز می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران قرار است در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۶ خرداد برابر نیجریه به میدان برود. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران درباره اولین تقابل تیم ملی در جام جهانی گفت: تیمم برای هر بازی در جام جهانی برنامه خاص خودش را دارد و بر اساس ترکیب و شرایط حریفان بازیکنانم را روانه مسابقه‌ها خواهم کرد.

سرمربی تیم ملی ایران درباره ترکیب احتمالی این تیم در جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: نمی‌توانم به شما بگویم ترکیب ۱۱ نفره من برابر نیجریه چه بازیکنانی خواهد بود اما یک نظر قطعی را درباره ترکیب ایران در جام جهانی می‌توانم بگویم اینکه هر بازیکنی که به میدان برود، با تمام قوا در میدان حضور خواهد داشت.

سرمربی پرتغالی تیم ملی درباره بازی با نیجریه در جام جهانی گفت: ما از نقاط ضعف و قوت خود در جام جهانی آگاه هستیم. می‌خواهیم از تمام انرژی و توان خود برای جام جهانی استفاده کنیم. می‌دانیم که نیجریه تیم قدرتمندی است و در بازی اخیر نیز فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته بود. ما به ساز نیجریه‌ای‌ها نخواهیم رقصید. فوتبال با حقایق سروکار دارد. اگر استراتژی خوبی برای بازی با نیجریه داشته باشیم می‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. بازیکنانم مصمم هستند که در اولین دیدار جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشند.

اولین دیدار جام جهانی بین ایران و نیجریه اهمیت زیادی برای کی روش دارد. پیروزی برابر نیجریه باعثخواهد شد تا ایران انگیزه زیادی برای صعود به دور بعد جام جهانی پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز