خبرگزاری کار ایران

سرخپوشان زودتر استارت می‌زنند؛

تمرینات پرسپولیس از ۲۳خرداد آغاز می‌شود / پیشنهاد اروپایی صادقیان / مذاکره با انصاری‌فرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۵۷

دور جدید تمرینات سرخپوشان تهرانی از روز ۲۳ خرداد با تمرینات بدنسازی در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شود. پرسپولیسی ها پس از چند روز تمرین در تهران راهی اردوی اردبیل خواهند شد.

دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از روز ۲۳ خرداد آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس که سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را با کسب عنوان نایب قهرمانی به پایان برد، علی دایی را به عنوان سرمربی حفظ کرد تا این تیم در فصل نقل و انتقالات تنها به فکر جذب بازیکنان جدید و تقویت نقاط ضعف اش باشد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است دور جدید تمرینات سرخپوشان تهرانی از روز ۲۳ خرداد با تمرینات بدنسازی در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شود. پرسپولیسی ها پس از چند روز تمرین در تهران راهی اردوی اردبیل خواهند شد.

خبر دیگر از باشگاه پرسپولیس اینکه پیام صادقیان بازیکن تاثیرگذار این تیم در فصل سیزدهم که نتوانست جایی در فهرست کی روش برای جام جهانی داشته باشد، یک پیشنهاد اروپایی دریافت کرده که مدیر برنامه هایش به دنبال بررسی این پیشنهاد است. قرار است مدیر برنامه های صادقیان هفته آینده برای بررسی بیشتر این پیشنهاد راهی اروپا شود.

همچنین کریم انصاری‌فرد مهاجم سابق پرسپولیس مذاکراتی را با علیرضا رحیمی مدیر عامل پرسپولیس انجام داده و به توافقات خوبی رسیده و به احتمال زیاد این مهاجم ملی‌پوش فصل آینده باز دیگر پیراهن‌سرخ را بر تن خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز