خبرگزاری کار ایران

به مدت سه سال؛

بهادری با صبای قم تمدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۵۸۷

گفته شده بود وی می خواهد به یکی از تیم های اصفهانی سپاهان یا ذوب آهن پیوندد / این دومین بازیکن از پانزده بازیکنی است که قراردادشان با صبا به اتمام رسیده بود.

ایلنا: دومین بازیکن از ۱۵ بازیکنی که قراردادشان با تیم فوتبال صبای‌قم به اتمام رسیده بود، قرارداش را با این تیم به مدت ۳ سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داوود بهادری بازیکن جوان و آینده‌دار بومی استان قم که سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان، جوانان و اردوهای تیم ملی امید را دارد، با قراردادی ۳ ساله به تیم فوتبال صبای قم پیوست.

بهادری سال گذشته نیز در صبای قم حضور داشت، اما نیمکت نشینی‌های پیاپی و اینکه وی فصل گذشته تنها ۵ دقیقه مقابل راه‌آهن به میدان رفته بود، اخباری مبنی بر جدایی این بازیکن و پیوستن وی به سپاهان اصفهان که سابقه حضور در تیم نوجوانان این تیم را داشت به گوش می‌رسید، حتی گفته می‌شد یحیی گل‌محمدی که در زمان حضورش در صبا این بازیکن را شناسایی کرده بود، می‌خواهد وی را به ذوب آهن ببرد اما بهادری تصمیم گرفت در صبای قم ماند.

با این اوصاف تیم فوتبال صبای‌قم، از بین ۱۵ بازیکنی که قراردادشان با این باشگاه به اتمام رسیده، تنها با ابوالفضل ابراهیمی و داوود بهادری به توافق رسیده و تکلیف دیگر بازیکنان مشخص نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز