خبرگزاری کار ایران

در پاسخ به خلیلیان مطرح شد؛

بیانیه باشگاه نفت در مورد قرارداد وریا غفوری

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۷۷۵

باشگاه نفت تهران در خصوص اظهارات مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان پیرامون عقد قرارداد با وریا غفوری بیانیه ای صادر کرد.

باشگاه نفت تهران در بیانیه‌ای پاسخ مدیر عامل باشگاه سپاهان را داد.

به گزارش ایلنا، باشگاه نفت تهران در خصوص اظهارات مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان پیرامون عقد قرارداد با وریا غفوری بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

۱ - وریا غفوری و اصولا کلیه ورزشکاران در فصل ۹۲-۹۱ که در رده سنی کمتر از ۲۸ سال قرار داشته‌اند، بر اساس آئین‌نامه سازمان لیگ برتر، باشگاه و بازیکن ملزم به انعقاد قرارداد حداقل ۳ سال و حداکثر ۵ سال هستند که این دستورالعمل طی نامه شماره ۱۱/۳۸۴۴ / ۲۶۱ مورخ ۲۱ / ۳ / ۱۳۹۱ دبیر کل محترم فدراسیون فوتبال به تمامی هیات‌های ورزشی استان‌ها ابلاغ و اجرایی شده است. لذا اصولاً انعقاد قراردادهای کمتر از ۳ سال محمل قانونی نداشته است(تصویر دستورالعمل سازمان لیگ برتر پیوست شده است)

۲ - یعقوب کریمی در سال گذشته به دلیل داشتن قرارداد با باشگاه نفت تهران صرفا با اخذ رضایت‌نامه به باشگاه سپاهان پیوست که در این راستا باشگاه مذکور(سپاهان) هزینه نقل و انتقال این بازیکن را به باشگاه نفت تهران پرداخت کرد. عدم آگاهی از این امر را شاید بتوان به مقارن نبودن پذیرش مسئولیت مدیر عامل فعلی باشگاه سپاهان با نقل و انتقال مذکور نسبت داد که قطعا با استعلام از مدیریت مالی و حقوقی تحت مدیریت خود بصورت کامل در جریان نقل و انتقال این بازیکن و هزینه‌های مرتبط با آن قرار خواهد گرفت.

در پایان مدیریت باشگاه نفت تهران از مدیرعامل باشگاه سپاهان تشکر و قدردانی کرده و آمادگی دارد چنانچه ابهاماتی در این راستا باشد به جای درج در رسانه‌ها با حسن تعامل و همکاری متقابل و در فضایی دوستانه حل و فصل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز