خبرگزاری کار ایران

این تیم باعثغرور مرم ایران می‌شود؛

سامره: صعود در جام‌جهانی دور از دسترس نیست / نباید به تیم ملی گیر بدهیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۴۰۱

من به تیم ملی خوش‌بین هستم و همه مردم ایران هم از عملکرد تیم ملی درجام‌ جهانی راضی خواهند بود و این تیم ملی باعثغرور ملت خواهد شد.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است عدم گلزنی شاگردان کارلوس کی‌روش در دو بازی تدارکاتی گذشته اتفاقی کاملا طبیعی بوده چراکه ملی‌پوشان زیر فشار تمرینات بدنسازی هستند و اگر ما ۶ گل به مونته‌نگرو می‌زدیم باید به تمرینات بدنسازی کی‌روش شک می‌کردیم.

گفتگوی علی سامره با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

تیم ملی در ۲ بازی تدارکاتی گذشته خود گل نزده، این موضوع از نظر شما مشکل تیم ملی نیست؟
الان وضعیت تیم ملی مساعد نیست، چون بچه‌ها صبح و ظهر و شب تمرین می‌کنند و زیر فشار تمرینات بدنسازی قرار دارند به همین دلیل آرامش ذهنی و آمادگی بدنی ندارند. هر چه به مسابقات نزدیک‌تر شویم بچه‌ها از نظر بدنی و روانی آماده می‌شوند، به همین دلیل الان نباید به تیم ملی گیر بدهیم چون این اتفاقات در دوره بدنسازی طبیعی است.

اما هواداران تیم ملی نگران هستند؟
طبیعی است چون بازی‌های مهمی در پیش داریم و نگرانی مردم کاملا قابل درک است، اما فوتبالی‌ها می‌دانند این شرایط کاملا عادی است چرا که ملی‌پوشان صبح، ظهر و شب تمرینات سخت بدنسازی را پشت سر می‌‌گذارند و نمی‌توان از آنها انتظار داشت. اگر تیم ملی به مونته‌نگرو ۶ گل می‌زد باید به نوع بدنسازی بازیکنان شک می‌کردیم.

شما چه انتظاری از تیم ملی در جام‌جهانی دارید؟
من به تیم ملی خوش‌بین هستم و همه مردم ایران هم از عملکرد تیم ملی در جام‌‌جهانی راضی خواهند بود و این تیم ملی باعثغرور ملت خواهد شد چون هم بچه‌ها انگیزه دارند و هم انرژی خوبی به نام ملت ایران از آنها حمایت می‌کند به همین دلیل مطمئناً جام‌جهانی خوبی در پیش داریم.

انتظار صعود از گروه از تیم ملی منطقی است؟
می‌تواند باشد و دور از دسترس هم نیست. شاید تیم ما نسبت به تیم‌های دیگر ستاره کمتر داشته باشد و ستاره‌های ما مثل بقیه ستاره‌های دنیا نباشند، اما بچه‌های ما در شرایط سخت همیشه کارهای بزرگ انجام می‌دهند و امسال هم از آن سال‌ها است که بچه‌های ما خوب کار کنند هر چند خیلی‌ها چنین اعتقادی ندارند، اما نظرم این است که سال خوبی برای تیم ملی در جام‌جهانی خواهد بود.

تیم ملی ما می‌تواند پدیده جام‌جهانی لقب بگیرد؟
خیلی سخت است که این اتفاق رقم بخورد اما فکر می کنم بازی‌های قابل‌قبولی از تیم ملی خواهیم دید.

بازیکنی داریم که در جام‌جهانی پدیده مسابقات شود؟
نه، فکر نکنم. تمام تلاش بچه‌ها باید این باشد که تا تیم ملی نتیجه بگیرد و اگر نتیجه بگیرد شاید ۳-۴ بازیکن ما پدیده شوند اما به صورت انفرادی کسی را نداریم که به عنوان پدیده مطرح شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز