خبرگزاری کار ایران

جهانگیری در دیدار با وزیر ورزش:

تیم ملی مورد حمایت کامل دولت است / تاکید بر تشکیل شورای عالی ورزش

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۳۴۷

در اولین فرصت این شورا برای رسیدگی به مسائل مهم ورزش کشور و به ویژه حضور قدرتمند ایران در باریهای آسیایی اینچئون تشکیل شود.

معاون اول رئیس جمهور از حمایت دولت کامل از تیم ملی در راه حضور در جام‌جهانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در دیدار با محمود گودرزی گفت: حضور تیم ملی ایران در مرحله نهایی جام جهانی موجب سربلندی و نشانی از موفقیت فوتبال ایران در عرصه جهانی است. جهانگیری افزود: نگاه دولت یازدهم به تیم ملی فوتبال در جام جهانی حمایت کامل است و امیدوارم در بازیهای تیم ملی فرهنگ ایرانی و منش پهلوانی هم به بهترین شکل به نمایش گذاشته شود.

وی همچنین تشکیل شورای عالی ورزش را مورد تاکید قرار داد و گفت: در اولین فرصت این شورا برای رسیدگی به مسائل مهم ورزش کشور و به ویژه حضور قدرتمند ایران در باریهای آسیایی اینچئون تشکیل شود.

گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار با تشکر از توجه ویژه معاون اول رییس جمهور نسبت به تیم ملی فوتبال و ورزشکاران گفت: وزارت ورزش و جوانان با تشکیل ستاد هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی در جام جهانی فوتبال، حمایت مادی و معنوی از تیم ملی فوتبال را تا امروز دنبال کرده است و به رغم برخی مشکلات مالی تلاش کردیم تمامی نیازها را برای حضور موفق در دور نهایی جام جهانی فراهم کنیم. وزیر ورزش و جوانان بر حمایت کامل از تیم ملی فوتبال تاکید کرد و از معاون اول رییس جمهور درخواست کرد تا در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال حضور یابد.

در این دیدار نصرالله سجادی، عبدالحمید احمدی، سید مناف هاشمی معاونان وزیر ورزش و جوانان به همراه حمید گرشاسبی مدیرکل وزارتی و علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز