خبرگزاری کار ایران

در جلسه هم‌اندیشی رؤسای هیأت ها؛

کفاشیان: خوشحالیم پدیده به لیگ برتر آمد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۲۱

خیلی خوشحالیم که شاهد حضور تیم پدیده به عنوان نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر کشور هستیم.

رییس فدراسون فوتبال کشور در نشست خبری امروز در مشهد، اظهار کرد: نمایندگان فوتبال خراسان‌رضوی در لیگ یک عملکرد خوب و راضی کننده ای داشتند.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در نشست رسانه‌ای اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال کشور که عصر امروز اول خردادماه در هتل آزادی مشهد برگزار شد، گفت: خیلی خوشحالیم یک نماینده از فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر حضور دارد.

وی عملکرد فوتبال استان را راضی‌کننده عنوان کردو افزود: یکی از نقاط ضعف لیگ برتر نداشتن تیمی از مشهد بود که اکنون با حضور تیم پدیده نمایندگان دیگر استان‌ها با حضور در این شهر می‌توانند از فرصت زیارت امام رضا(ع) برخوردار شوند.

رییس فدراسون فوتبال کشور با آرزوی موفقیت برای نماینده استان در لیگ برتر ادامه داد: اگر مجموعه پدیده خیلی خوب و اصولی هزینه و برنامه ریزی کنند حضور همین تیم فوتبال در لیگ برتر نیاز تبلیغاتی آنان را تامین خواهد کرد.

وی درخصوص تیم سیاه جامگان مشهد نیز گفت: این تیم نیز تلاش خوبی را تا پایان رقابت‌های از خود به نمایش گذاشت و ثابت کرد یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ دسته یک کشور است.

کفاشیان با اشاره به تیم ابومسلم مشهد عنوان کرد: این تیم یکی از تیم‌های خوب و قدیمی کشور به شمار می‌رود که با معرفی بازیکنان ارزنده خدمات خوبی را به فوتبال کشور ارائه داده است.

وی درخصوص مشکلات مدیریتی تیم ابومسلم تصریح کرد: اگر مدیریت استان علاقه‌مند باشند و برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند می‌توان به سروسامان گرفتن دوباره این تیم ریشه دار امیدوار بود.

رییس فدراسون فوتبال کشور با بیان اینکه ظرف مدت ۲ ماه آینده وضعیت مجمع انتخاب هیات فوتبال خراسان رضوی مشخص خواهد شد، عنوان کرد: برای انجام این امر مشکلی نداریم، اما به خاطر تغییرات مدیریتی در استان با پیشنهاد اداره‌کل ما نیز صبر کردیم که پس از این تغییرات با ثبت‌نام مجدد از متقاضیان مجمع را برگزار کنیم.

وی با اشاره به نتایج بازدید نمایندگان AFC از امکانات استانهای کشور برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا گفت: مسوولان AFCگزارش‌های خوبی از کشور مخصوصاً از خراسان‌رضوی ارائه داده‌اند چون این استان از امکانات و جاذبه‌های تفریحی مطلوبی برخوردار است. برای دریافت این میزبانی تمام تلاش خود را خواهیم کرد چراکه ایران با توجه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مطلوبش شرایط فوق‌العاده‌ای برای توسعه فوتبال در آسیا دارد.

نایب رییس فدراسیون فوتبال کشور نیز در این نشست رسانه‌ای با اشاره به لزوم اعلام بودجه باشگاه‌های لیگ برتری در فصل جدید این رقابتها، عنوان کرد: تاکنون ۱۳ باشگاه از جمله پدیده مشهد بودجه خود را اعلام کرده‌اند که میزان آن زیر سقف ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای هر باشگاه بوده است.

مهدی تاج با بیان اینکه ما برای هیچ باشگاهی تعیین سطح نکرده‌ایم، گفت: این اقدام و کنترل‌هایی که توسط حسابرسان و ناظران قانونی انجام خواهد شد در راستای استاندارد سازی باشگاه‌های فوتبال کشور مطابق AFC انجام می‌شود. امیدواریم با نظارت‌هایی که بر حوزه اقتصادی باشگاه‌ها انجام می‌شود بتوانیم فضای مثبتی در جهت رشد فوتبال کشور و به حداقل رساندن انحرافات ایجاد کنیم.

رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشور نیز در این جلسه درخصوص آغاز لیگ برتر کشور گفت: مسابقات از روز۹ یا ۱۰ مردادماه با حضور ۱۶ تیم آغاز خواهد شد و قول می دهیم که تمام بازی‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شود.

غلامرضا بهروان افزود: طبق برنامه ریزی، مسابقات جام‌حذفی نیز در این بین گنجانده شده که به طور منظم برگزار خواهد شد. تلاش داریم پایان نیم فصل هر دو لیگ برتر و دسته یک با هم منطبق باشند تا تیم‌ها بتوانند در زمان نقل و انتقلات از بازیکنان هردو لیگ استفاده کنند.

رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشور با تاکید بر اینکه امسال چهره قهرمان جام حذفی واقعی‌تر نشان داده خواهد شد، گفت: سال گذشته قهرمان این بازی‌ها تنها با ۳ بازی مشخص شد که در نظر داریم در سال‌جاری مطابق استاندارها تکلیف قهرمان جام حذفی و کسب سهمیه مسابقات باشگاه‌های آسیا با ۷ بازی مشخص شود.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور نیز در این نشست خبری درخصوص وضعیت محسن قهرمانی داور ارزنده فوتبال استان، گفت: با توجه به سپری شدن زمان محرومیت این داور، مشکلی از نظر فدراسیون برای ادامه فعالیت وی وجود ندارد.

فریدون اصفهانیان تصریح کرد: قهرمانی در صورت تمایل به ادامه فعالیت باید ابتدا خودش اقدام کند تا کمیته داوران در این رابطه تصمیم‌گیری لازم را انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز