خبرگزاری کار ایران

۹ دیدار تدارکاتی برای تیم امید؛

دانشجو: تیم ملی جوانان به تورنمنت چین می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۸۲۳

تیم ملی امید دو دیدار دوستانه با ازبکستان، دو دیدار دوستانه با اردن، دو دیدار دوستانه با ارمنستان، دو دیدار دوستانه با بحرین و یک دیدار دوستانه با چین برگزار خواهد کرد.

سرپرست کمیته جوانان درباره برگزار ی۹ دیدار دوستانه تیم ملی امید و اعزام تیم ملی جوانان به تورنمنت چین به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، رسول دانشجو گفت: با توجه به اینکه تیم ملی امید رقابت‌های آسیایی اینچئون را پیش روی خود دارد، از سوی کادر فنی برنامه های اردویی و بازی‌های تدارکاتی ارائه شد که بازیکنان بتوانند با آمادگی بالا به مسابقات اعزام شوند.

وی افزود: تیم ملی امید دو دیدار دوستانه با ازبکستان، دو دیدار دوستانه با اردن، دو دیدار دوستانه با ارمنستان، دو دیدار دوستانه با بحرین و یک دیدار دوستانه با چین برگزار خواهد کرد تا بتواند با آمادگی بالا در مسابقات پیش رو به مصاف حریفان خود برود.

سرپرست کمیته جوانان در خصوص حضور تیم ملی جوانان در تورنمنت چین گفت: تیم ملی جوانان شهریورماه به کشور چین اعزام می شود تا در یک تورنمنت چهار جانبه که با حضور ایران، مکزیک، چین و یک تیم اروپایی برگزار می‌شود، شرکت کند. در واقع تلاش فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان برای تیم‌های پایه و امید به گونه‌ای است که بازیکنان مرتبا در شرایط بازی و اردو بوده و در میادین مختلف به مصاف حریفان قدر خود بروند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز