خبرگزاری کار ایران

تیم را برای آسیا می بندم؛

دایی: نقاط ضعف تیم را با جوان‌ها ترمیم می‌کنم / درباره کریمی حرف نمی‌زنم!

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۵۶۴

پرسپولیس در فصل آینده باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و رویکرد ما در جذب بازیکن نیز متناسب با حضور در این مسابقات خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش را برای حضور قدرتمند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می‌بندد، تاکید کرد: رویکرد ما همچنان جوانگرایی است و نقاط ضعف پرسپولیس را با جوان‌ها ترمیم خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی دایی که پس از نشست عصر امروز با علیرضا رحیمی در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: برنامه‌هایم را برای فصل آینده به مدیر عامل باشگاه ارائه کردم و در همین راستا نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام می‌کنیم و خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی برای فصل آینده ندارم.

دایی تصریح کرد: پرسپولیس در فصل آینده باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و رویکرد ما در جذب بازیکن نیز متناسب با حضور در این مسابقات خواهد بود و امیدواریم بتوانیم نقاط ضعف تیم را با بازیکنان جوان و باتجربه ترمیم کنیم.

سرمربی پرسپولیس درمورد علی کریمی و احتمال بازگشت این بازیکن به جمع سرخ‌پوشان گفت: در این باره حرف نمی‌زنم!

وی در پایان گفت: خوشبختانه روابط خوب و صمیمانه‌ای با مدیریت باشگاه وجود دارد و تاکنون حمایت خوبی از سوی مدیریت باشگاه از برنامه‌های کادر فنی صورت گرفته و امیدوارم با همین روند بتوانیم فصل موفقی را سپری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز