خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم باز هم پدیده لیگ‌برتر شویم؛

ایرانیان: سرمربی نفت تهران هفته‌آینده مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۴۵۴

امسال چون در آسیا هستیم قدرتمندانه تر بر لیگ برتر حاضر می شویم تا سهمیه کامل آسیا را بعد از پلی آف بگیریم

سرپرست تیم فوتبال نفت‌تهران گفت: با هیچ کسی برای هدایت نفت تهران صحبت نکردیم.

رحیم ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تا این لحظه با هیچ کسی برای هدایت نفت تهران صحبت نشده است. با هیچ‌کدام از مربیان در این رابطه مذاکره نکرده‌ایم و در اواخر هفته آینده که هیات مدیره باشگاه تشکیل شود سرمربی ما هم مشخص می‌شود.

وی افزود: همه مربیان گزینه ما هستند و همه دوست دارند، به نفت تهران بیایند و در اینجا کار کنند چون در این باشگاه فضای آرام و سالمی وجود دارد و مربی راحت کارش را می‌کند. به همین دلیل حسین فرکی، منصور ابراهیم‌زاده و یحیی گل‌محمدی راحت در اینجا کار کردند و موفق شدند. در باشگاه ما همه چیز برای مربی فراهم است و بدون دغدغه و حاشیه کار می‌کنند. هیات مدیره و مدیر عامل هم از مربی حمایت کامل دارند و این مسئله باعثموفقیت کادر فنی و تیم می‌شود.

ایرانیان در پایان در مورد هدف نفت‌تهران در فصل جدید گفت: ما ۷۰ در صد تیم فصل قبل را حفظ می‌کنیم. چند بازیکن جوان و باتجربه هم به تیم اضافه می‌شود. امسال چون در آسیا هستیم قدرتمندانه‌تر بر لیگ برتر حاضر می‌شویم تا سهمیه کامل آسیا را بعد از پلی‌آف بگیریم. ادعا نمی‌کنیم که می‌خواهیم در فصل جدید جام بگیریم، اما امسال هم مثل فصل قبل می‌خواهیم پدیده لیگ برتر شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز