خبرگزاری کار ایران

باید به سمت خصوصی شدن برویم؛

افجه‌ای: خادم اجازه نداد باشگاه استقلال پلمپ شود / اعلام حامی مالی استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۴۶۹

اعضای هیات مدیره نیز بر این اساس به گونه ای عمل خواهند کرد که باشگاه را به سمتی ببرند تا به افرادی که در بخش خصوص می توانند بهتر کار کنند واگذار شود.

سخنگوی باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه این باشگاه به دلیل بدهی ها و مشکلات مالیاتی در حال پلمپ شدن بود، گفت: امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان به کمک یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با تلاش فراوان از پلمپ شدن باشگاه جلوگیری کردند.

به گزارش ایلنا، سیدسعیدرضا افجه‌ای پس از نشست هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران با قدردانی از تدبیر وزیر ورزش و جوانان در راستای تلاش برای رسیدن به اهداف دولت در رابطه با باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: به طور حتم نتایج مثبت این تلاش ها در آینده مشاهده خواهد شد.

افجه ای افزود: در کنار وزیر ورزش و جوانان امیررضا خادم به عنوان قهرمان ملی و معاون وزیر فعالیت می کند که برنامه‌های خوبی برای رفع مشکلات گذشته تاکنون باشگاه استقلال دارد.

وی با بیان اینکه روز گذشته دفتر باشگاه استقلال در حال پلمپ شدن و حساب های باشگاه مسدود بود، گفت: خادم با کمک نثاری یکی از اعضای هیات مدیره از این اتفاق جلوگیری کردند.

سخنگوی باشگاه استقلال با اشاره به سیاست های کلی وزارت ورزش جوانان و به طبع آن هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: بنابر دستور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ما باید به سمت خصوصی شدن برویم و موضوع واگذاری یا انتقال باشگاه محقق شود.

افجه ای افزود: اعضای هیات مدیره نیز بر این اساس به گونه ای عمل خواهند کرد که باشگاه را به سمتی ببرند تا به افرادی که در بخش خصوص می توانند بهتر کار کنند واگذار شود.

وی درباره حامی مالی باشگاه استقلال نیز گفت: در جلسه امروز شرکت توسعه صنایع نوین به عنوان حامی مالی اصلی باشگاه استقلال معرفی شد و این موضوع نخستین اقدام عملی اعضای هیات مدیره برای کمک به باشگاه استقلال بود.

وی ادامه داد: با کمک خادم ضمن رفع مسدودی حساب، حساب جدید باشگاه استقلال نیز افتتاح شد تا این باشگاه بتواند فعالیت های مالی جدید خود را آغاز کند و نتایج آن در آینده مشخص خواهد شد.

سخنگوی باشگاه استقلال اولویت های این باشگاه را تسویه حساب با بازیکنان و پرداخت مطالبات آنها و همچنین برنامه ریزی برای بستن تیم برای آینده عنوان کرد و افزود: این موارد در جلسه امروز مطرح شد و در جلسات بعدی نیز ادامه خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز