خبرگزاری کار ایران

بازی های سختی در پیش داریم؛

بیک زاده: جام جهانی آخرِ فوتبال دنیاست / هوای برزیل شبیه اتریش است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۰۱

در جام جهانی بازیهای آسانی در انتظار ما نخواهد بود. بالاترین سطح فوتبال جهان در برزیل است و همه بازیکنان حاضر در این مسابقات با شرایط بدنی صد در صد حضور خواهند داشت.

ملی پوش تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از شرایط اردوی تیم ملی گفت: با سه مسابقه تدارکاتی در اتریش از هر نظر برای مهیای بازی های جام جهانی خواهیم شد و امیدوارم بتوانیم بهترین نمایش خود را در این مسابقات ارائه کنیم.

به گزارش ایلنا، هاشم بیک زاده درباره شرایط و برنامه های اردوی تدارکاتی تیم ملی گفت: شرایط ایده الی در اردو وجود دارد و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم. خوشبختانه کمپ، هتل و زمین تمرینی که در اختبار تیم ملی است از شرایط خوبی برخوردار بوده و سه بازی دوستانه هم پیش رو داریم که باید عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشیم و این دیدارها کمک می کند که به مرز آمادگی برسیم.

وی با مرور اردوهای آفریقای جنوبی، اتریش و سپس حضور در جام جهانی گفت: اردوی آفریقا از شرایط ویژه ای برخوردار بود و تمرینات خوبی را انجام دادیم. معتقدم مهمترین اردوی تیم ملی، اردوی اتریش است که بازیکنان را به بهترین شرایط می رساند. از طرف دیگر بنا بر اطلاعاتی که بدست آورده ایم شرایط آب و هوایی در مسابقات برزیل هم مانند اتریش بوده که می تواند کمک بسیار خوبی در شرایط فیزیکی و بدنی بازیکنان داشته باشد. بعد از بازیهای تدارکاتی اتریش و استراحتی کوتاه، به برزیل سفر خواهیم کرد و یک بازی تدارکاتی دیگر خواهیم داشت و سپس با آمادگی کامل به استقبال جام جهانی خواهیم رفت.

وی در پاسخ به این سوال که بازیهای پیش رو در جام جهانی را چطور ارزیابی می کنید، گفت: در جام جهانی بازیهای آسانی در انتظار ما نخواهد بود. بالاترین سطح فوتبال جهان در برزیل است و همه بازیکنان حاضر در این مسابقات با شرایط بدنی صد در صد حضور خواهند داشت و من فکر می کنم آخر فوتبال جهان در این مسابقات است.

بیک زاده سخت ترین مسابقه در جام جهانی را بازی برابر نیجریه دانست و گفت: من فکر می کنم بازی مقابل نیجریه سخت ترین بازی ما در این مسابقات است چرا که اولین بازی ما با این تیم بوده و اگر بتوانیم با یک نتیجه خوب این دیدار را به پایان برسانیم، می توانیم در دیدار های بعدی با شرایط بهتری مسابقات را ادامه دهیم. امیدواریم که در برزیل نتیجه خوب بگیریم و ثمره تمرینات سخت ما در این اردوها در جام جهانی مشخص شود.

بیک زاده درباره انتظار خود از مردم و رسانه گفت: همه ما انتظار داریم تا مدت کوتاهی که تا بازیهای جام جهانی باقی مانده، فقط تیم ملی را حمایت کنند. از رسانه ها و مردم عزیز درخواستم این است که از تیم ملی ایران که در واقع متعلق به همه ایران است، حمایت کنند تا به امید خدا نتیجه مورد نظرمان را در این مسابقات بدست بیاوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز