خبرگزاری کار ایران

کم تجربه و آماتور بودیم؛

فرکی: به قانون فوتبال باختیم / برنده واقعی ما بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۶۴

تیم ما در هر دو بازی شایسته پیروز شدن بود ولی متاسفانه جذابیت و زیبایی فوتبال به همین اتفاقات است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کم تجربگی و آماتور بودن بازیکنان ما باعثحذف فولاد خوزستان از لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی پس از شکست تیمش در برابر السد قطر در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در اهواز و حذف از این رقابت ها در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: تیم حریف بازیکنانی خوبی داشت و خوب کار کرد ولی ما بازی را به قانون فوتبال واگذار کردیم.

وی افزود: تیم ما در هر دو بازی شایسته پیروز شدن بود ولی متاسفانه جذابیت و زیبایی فوتبال به همین اتفاقات است.

فرکی ادامه داد: تیم حریف باتجربه بود و بازیکنان بزرگی داشت و این یکی از سیاست های تیم های حاشیه خلیج فارس است که با آوردن بازیکنان صاحب نام می توانند به اهداف خود برسند.

وی بیان کرد: تیم حریف بازیکنانی داشت که هزینه یکی از آنها معادل تمامی بازیکنان ما است. بازیکنان ما یک بار دیگر شایستگی های خود را نشان دادند و در این بازی از حریف بهتر بودند و موقعیت های بهتری داشتند ولی نتوانستند از همه آنها استفاده کنند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: جبران دو گل خورده در چنین بازی بسیار مشکل است ولی تیم ما موفق شد به این مهم دست پیدا کند. به عقیده من برنده واقعی بازی ما بودیم.

وی بیان کرد: امروز دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت ولی از تمام ابزار لازم برای پیروز شدن استفاده کردیم ولی موفق به این کار نشدیم.

تیم فوتبال فولاد در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد رفت و برابر این تیم به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کرد تا به دلیل گل زده السد در خانه حریف، نماینده ایران از دور مسابقات کنار برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز