خبرگزاری کار ایران

از زمین به آسمان نمی بارد!

استیلی جایگاه مدیریتی را فدای نیمکت پرسپولیس نمی کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۹۰۸

استیلی امروز در جایگاه مدیریتی باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و در مورد امور کلان باشگاه تصمیم گیری می کند و چرا باید به نیمکت پرسپولیس فکر کند؟

حمید استیلی به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس این روزها مورد توجه عده ای خاص قرار گرفته و شایعات زیادی پیرامون او وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید استیلی را همه اهالی فوتبال به خوبی می شناسند، مردی که به لحاظ اخلاقی یکی از بهترین فوتبالیست های ۲ دهه اخیر فوتبال ایران بوده و از نظر فنی همواره در سطح اول فوتبال ایران درخشیده است.

استیلی در دوران مربیگری شاید فروغ زمان بازیگری اش را نداشت اما هرگز از دایره اخلاق و ادب خارج نشد و در مواجهه با منتقدان سرسخت اش هم همیشه احترام به طرف مقابل را در اولویت برخوردهایش قرار داد. مردی که در گذشته لقب تندیس تعصب را از هواداران پرسپولیس به یادگار گرفته بود و همواره به تیم محبوبش وفادار بود و برای سربلندی تیم بزرگ و مردمی پرسپولیس تلاش کرد.

استیلی امروز در جبهه ای دیگر به تیم محبوبش خدمت می کند. او امروز عضو هیات مدیره باشگاه است و تلاش می کند تا به گفته خودش، با کمک دیگر دوستانش در هیات مدیره، پرسپولیس را از یک تیم به یک باشگاه تبدیل کنند اما دوباره حاشیه سازان اطراف استیلی حاضر شده اند و از هر فرصتی برای به حاشیه بردن او استفاده می کنند و جالب اینکه مدعی می شوند استیلی سنگ جلوی پای علی دایی می اندازد تا جای او را در تیم بگیرد و دوباره سرمربی پرسپولیس شود.

اتفاقی که در گذشته برای استیلی افتاد و هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت اما همین حاشیه سازان که معلوم نیست چرا همواره منافع شخصی شان را به منافع پرسپولیس ترجیح می دهند، استیلی را به قهقرا بردند تا نتواند توانایی هایش را بروز دهد غافل از اینکه با اینگونه حاشیه سازی ها پرسپولیس را به مرز نابودی می برند و هواداران را بیش از پیش ناراحت و نگران می کنند.

به راستی چرا استیلی باید دنبال جایگاه علی دایی در تیم فوتبال پرسپولیس باشد؟ استیلی امروز در جایگاه مدیریتی باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و در مورد امور کلان باشگاه تصمیم گیری می کند و چرا باید به نیمکت پرسپولیس فکر کند؟ همیشه گفته اند که از آسمان به زمین می بارد اما دوستان به گونه ای عمل می کنند که انگار قرار است از زمین به آسمان ببارد و استیلی به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه شأن و منزلت خودش را در این جایگاه مهم و معتبر نادیده بگیرد و دنبال نیمکت پرسپولیس باشد. نیمکتی که با این شرایط چیزی جز مشکلات گذشته برای استیلی رقم نخواهد خورد و دوباره شاهد همان دردسرهای سابق برای او خواهیم بود اما استیلی امروز در امور کلان باشگاه دخالت دارد و تصمیم گیری می کند و همچون گذشته دنبال خدمت به تیمی است که جوانی اش را در آن گذاشته و می خواهد توانش را برای ساختن این مجموعه بزرگ و پرطرفدار بگذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز