خبرگزاری کار ایران

از اردوی آفریقای‌جنوبی راضی بودیم؛

انصاری‌فرد: آماده اردوی اتریش و اعزام به برزیل هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۳۲۴

تیم‌هایی که ما مقابل آنها در آفریقا قرار گرفتیم بسیار شبیه نیجریه بودند و قطعاً در بازی‌های دوستانه آینده هم می‌توانیم به آن سطح دلخواه‌مان نزدیک شویم.

بازیکن تیم ملی کشورمان گفت: تیم‌هایی که ما مقابل آنها در آفریقا قرار گرفتیم بسیار شبیه نیجریه بودند و قطعاً در بازی‌های دوستانه آینده هم می‌توانیم به آن سطح دلخواه‌مان نزدیک شویم.

به گزارش ایلنا، کریم انصاری‌فرد در این‌باره گفت: بعد از اردوی خوبی که در آفریقای‌جنوبی پشت سر گذاشتیم، چند روزی را در تهران تمرین کردیم و حالا آماده اردوی اتریش و سپس اعزام به برزیل هستیم.

انصاریفرد ادامه داد: از وضعیت‌مان در اردوی آفریقای‌جنوبی راضی بودیم چون در آن کشور چند بازی دوستانه خوب انجام دادیم و بیشتر روی کارهای بدنی کار کردیم که می‌توانیم بهره آن را در جام‌جهانی ببینیم.

مهاجم تیم ملی کشورمان گفت: تیم‌هایی که ما مقابل آنها در آفریقا قرار گرفتیم بسیار شبیه نیجریه بودند و قطعاً در بازی‌های دوستانه آینده هم می‌توانیم به آن سطح دلخواه‌مان نزدیک شویم.

وی در پایان گفت: در اردوی اتریش هم بازیکنان لژیونر به ما اضافه می‌شوند که همین مسئله می‌تواند باعثشود تمرینات خوبی را برگزار کنیم و بازی‌های دوستانه موفقی داشته باشیم و امیدوارم تیم ملی در جام جهانی سربلند باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز