خبرگزاری کار ایران

فرصت های گلزنی زیادی داشتیم؛

فرکی: می توانستیم برنده باشیم / شانس زیادی برای صعود داریم

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۴۴۶

فکر می کنم نتیجه مساوی برای تیم فولاد نتیجه خوبی باشد زیرا ما در دیدار برگشت در اهواز و در زمین خود و در میان انبوه تماشاگران خودی بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه بازیکنان تیم السد قطر تنها دو فرصت گل زنی داشتند، اظهار داشت که فرصت های گلزنی تیم فوتبال فولاد خوزستان در طول این مسابقه به مراتب بیشتر از تیم السد قطر بود.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی پس از کسب نتیجه تساوی در دیدار رفت برابر السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر بازیکنان فولاد توانسته بودند از این فرصت های فراوان گلزنی به نحو احسن استفاده کنند، یقینا پیروزی از آن تیم فولاد بود.

وی اضافه کرد: به دلیل مصدومیت زود هنگام ناچار شدیم دردقیقه ۳۰ یکی از مهره های تاثیرگذار خود را اجبارا تعویض کنیم و به همین دلیل، دست به تغییر تاکتیک زدیم که این تغییر در روند کلی بازی تیم ما تاثیر منفی گذاشت.

فرکی با ابراز رضایت از نتیجه مساوی گفت: بازی قدرتمندی به نمایش گذاشتیم و فکر می کنم نتیجه مساوی برای تیم فولاد نتیجه خوبی باشد زیرا ما در دیدار برگشت در اهواز و در زمین خود و در میان انبوه تماشاگران خودی بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فولاد خوستان افزود: شانس پیروزی تیم ما در دیدار برگشت در اهواز بسیار بالا است و درصدد هستیم تا باعبور از سد تیم السد قطر خود را به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا برسانیم.

دیدار رفت تیم های السد قطر و فولاد ایران در چارچوب مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب در دوحه برگزار شد ود و تیم به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز