خبرگزاری کار ایران

هنوز نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد؛

دایی: علی دایی اجازه دخالت به کمیته فنی نمی‌دهد / پرسپولیس هنوز زیر صفر است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۳۶۷

حدود اختیارات کمیته فنی را نمی‌دانم البته صددر صد کمیته فنی آمده تا کمک کند و برای دخالت نیامده و فکر نکنم در کار علی‌آقا دخالت کنند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است علی دایی مستقل کار می‌کند و به کمیته فنی اجازه دخالت در کارش را نمی‌دهد، به همین دلیل امیدوار است کمیته فنی در کار او دخالت نکنند تا مشکلی بین آنها به وجود نیاید و پرسپولیس بدون حاشیه به کارش ادامه دهد.

گفتگوی محمد دایی با خبرنگار ایلنا را بخوانید:

در مورد تشکیل کمیته فنی پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

نظر خاصی ندارم. من دقیقاً دستور کار این کمیته را نمی‌دانم و یک تصمیمی بوده که گرفته‌اند و ان‌شاءالله این افراد بتوانند کمک کنند.

با تو جه به روحیاتی که علی دایی دارد؛ فکر می کنی با کمیته فنی کار می‌کند؟

باید از خود علی آقا بپرسید، اما حدود اختیارات کمیته فنی را نمی‌دانم، البته صد در صد کمیته فنی آمده تا کمک کند و برای دخالت نیامده و فکر نکنم در کار علی‌آقا دخالت کنند.

اما امیر عابدینی در داماش حتی روی تعویض‌های تیمش هم اظهارنظر می‌کرد…

نمی‌دانم شرایط کار عابدینی قبلاً چطوری بوده، اما حتماً با آنها به توافق رسیده بودند که این‌طوری کار می‌کنند و آن اتفاقات وجود داشته، اما شرایط ‌علی‌آقا صد درصد با سرمربیان دیگر فرق می‌کند. یعنی علی دایی اجازه دخالت فرق می‌کند اما علی‌آقا اجازه دخالت نمی‌دهد صد درصد مستقل عمل می‌کنند.

با این شرایط در دراز مدت به مشکل نمی‌خورند؟

نه؛ اگر هر کسی در حیطه وظایف خودش عمل کند؛ فکر نکنم مشکلی پیش بیاید.

شما در فصل جدید هم کنار پرسپولیس هستی؟

بستگی به نظر علی‌آقا دارد. علی‌آقا لیست مورد نظرش را به باشگاه داده و هنوز نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد. البته لیست بازیکنان هنوز کامل نشده و اول باید مطالبات ما پرداخت شود تا ببینم چه می‌شود. تیم ما هنوز زیر صفر است و اول باید تسویه‌حساب شود تا به صفر برسیم و از صفر شروع کنیم.

خودت دوست داری در پرسپولیس بمانی؟

صد در صد؛ هر جا که علی‌آقا باشد دوست دارم کار کنم. یک‌سال برای پرسپولیس زحمت کشیدیم و الان که دارد سر و سامان می‌گیرد دوست داریم با علی‌آقا در پرسپولیس باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز