خبرگزاری کار ایران

نباید از هیچ طرف بام بیفتیم؛

انصاریان: دایی هر سال با تجربه‌تر می‌شود / برای قضاوت زود است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۱۰

همه ما پرسپولیسی‌ها به خاطر تیمی که دوستش داریم و برای هواداران باید هر کمکی می‌توانیم انجام بدهیم، حتی اگر یک اعلام حمایت زبانی باشد.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس الان مدیر عامل با تجربه و با کارنامه دارد. هیات مدیره هم فوتبالی و اقتصادی است. دایی هم هر سال با تجربه‌تر شده است. اینها باعثمی‌شود به آینده امیدوار باشم.

به گزارش ایلنا، علی انصاریان افزود: من امیدوارم مدیران جدید پرسپولیس در کار خودشان موفق باشند و شکی نیست که همه ما پرسپولیسی‌ها به خاطر تیمی که دوستش داریم و برای هواداران باید هر کمکی می‌توانیم انجام بدهیم، حتی اگر یک اعلام حمایت زبانی باشد.

وی ادامه داد: نباید از هیچ طرف بام بیفتیم، الان برای قضاوت زود است. در شرایط کنونی هم معنی ندارد مدیر عامل کجا فعالیت می‌کرده، آنچه اهمیت دارد چگونه عمل کردن و کارنامه کاری است. البته در کنار آن باید توجه داشت محبوبیت، حساسیت، حاشیه‌ها و همه مسائل دیگر در پرسپولیس با سایر تیم‌ها و باشگاه‌ها فرق می‌کند. الان آنچه می‌توانم بگویم این است که با توجه به سوابق، امیدوارم پرسپولیس در فصل آینده موفق باشد.

انصاریان تصریح کرد: رحیمی کارنامه موفقی داشته است. وی فوتبالی بوده، هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مدیر در بخش‌های مختلف کار کرده و اینکه با مسائل و مشکلات آشنا است، خیلی خوب است. هر چند اعتقاد دارم پرسپولیس با همه جا فرق می‌کند اما به هر حال وجود مجموعه‌ای از ویژ‌گی‌ها باعثامیدواری می‌شود.

انصاریان با اشاره به ترکیب هیات مدیره خاطرنشان کرد: در بحثهیات مدیره هم آقایان؛ زادمهر و استیلی فوتبالی و پرسپولیسی هستند و می‌توانند حضور تاثیرگذاری داشته باشند. بقیه اعضا را نمی‌شناسم اما با توجه به اینکه اقتصادی هستند، حتما برنامه‌هایی برای حل مشکلات باشگاه دارند. سرمربی تیم هم که علی دایی است. به نظر من سال قبل موفق عمل کرده و با توجه به اینکه مدیریت باشگاه اعلام کرده؛ قصد حفظ و تقویت او را دارد، به آینده خوشبین هستم. علی دایی هر سال با تجربه‌تر می‌شود و این را در مصاحبه‌ها و تیم بستن‌ها می‌بینیم. من امیدوارم این مجموعه، سال بعد پرسپولیس را به قهرمانی برساند. البته باید خیلی مراقب بود چون فشارها زیاد است و این مساله نباید تمرکز باشگاه و تیم را بر هم بزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز