خبرگزاری کار ایران

یک‌هشتم نهایی لیگ‌قهرمانان‌آسیا؛

جنگ‌‌داخلی سعودی‌ها، کره‌ای‌ها و اماراتی‌‌ها / یاران‌آریا مقابل قهرمان‌آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۴۹۱

روز نخست از دور رفت مرحله یک‌ هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فردا سه‌شنبه آغاز می‌شود که قهرمان دوره گذشته این مسابقات در زمین سرزو اوزاکا ژاپن به میدان می‌رود.

دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فردا سه‌شنبه درحالی با انجام ۴ دیدار آغاز می‌شود که نمایندگان سه کشور عربستان، کره جنوبی و امارات دیدارهای داخلی را برگزار خواهند کرد و مدافع عنوان قهرمانی در سرزمین آفتاب تابان به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز نخست از دور رفت مرحله یک‌ هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فردا سه‌شنبه با برگزاری ۴ مسابقه در شرق و غرب قاره کهن آغاز می‌شود که قهرمان دوره گذشته این مسابقات در زمین سرزو اوزاکا به میدان می‌رود.

گوانگژوی چین که برخلاف فصل گذشته، در رقابت‌های امسال نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در روز پایانی و پس از پیروزی خانگی ۲ بر یک مقابل یوکوهاما مارینوس ژاپن به عنوان تیم نخست گروه G به مرحله دوم صعود کرد، در این بازی میهمان تیم دیگر از ژاپن یعنی سرزو اوزاکا است.

میزبان ژاپنی که دیه‌گو فورلان مهاجم مطرح اروگوئه‌ای و آریا جسور هاسه‌‎گاوا را در ترکیب خود دارد، برای صعود به مرحله بعدی باید در خانه برد ارزشمندی را کسب کند، در غیر این صورت در بازی برگشت، کار سختی برای رسیدن به جمع ۸ تیم برتر جام پیش‌رو خواهد داشت.

در دیگر بازی شرق آسیا هم جئونبوک هیوندای و پوهانگ کره‌جنوبی در ورزشگاه جام جهانی شهر جئونبوک برابر هم به میدان می‌روند. پوهانگ به عنوان صدرنشین گروه E به این مرحله از مسابقات صعود کرد اما به لطف تفاضل گل بهتر از تیم ملبورن ویکتوری استرالیا، با کسب رتبه دوم گروه G به این مرحله از مسابقات رسیده است. نبرد این دو تیم که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را هم داشته‌اند، جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

در غرب آسیا الجزیره امارات تیم دوم گروه A که مانع از صعود استقلال به مرحله حذفی این مسابقات شد، میزبان العین تیم نخست گروه C است. العین هم در دور مقدماتی، یکی از اصلی‌ترین موانع صعود نکردن تراکتورسازی به مرحله دوم این جام بود. العین در نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا موفق به فتح این جام شد اما الجزیره تاکنون قهرمانی این مسابقات را تجربه نکرده است.

آخرین دیدار روز نخست از دور رفت هم بین دو تیم الاتحاد و الشباب عربستان برگزار می‌شود. الشباب بهترین تیم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود که به عنوان صدرنشین گروه A به این مرحله صعود کرده است. این تیم در دو بازی رفت و برگشت، استقلال ایران را شکست داد. الاتحاد هم که دو بار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورده در گروه C و پس از العین‌امارات راهی این مرحله شد.

برنامه کامل دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه
* جئونبوک هیوندای کره‌جنوبی - پوهانگ کره‌جنوبی، ساعت ۱۱:۳۰، ورزشگاه جام جهانی شهر جئونبوک
* سرزو اوزاکا ژاپن - گوانگژو اورگرانده چین، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه اوزاکا ناگای شهر اوزاکا
* الجزیره‌امارات - العین‌امارات، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی
* الاتحاد عربستان - الشباب عربستان، ساعت ۲۲:۲۰، ورزشگاه ملک عبدالعزیز شهر مکه

چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه
* سانفرس هیروشیما ژاپن - وسترن سیدنی استرالیا، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه آتلتیک شهر هیروشیما
* کاوزاکی ژاپن - اف‌سی کره‌جنوبی، ساعت ۱۴:۳۰، تودوروکی شهر کاوازاکی
* بنیادکار ازبکستان - الهلال عربستان، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه پاختاکور شهر تاشکند
* السد قطر - فولاد خوزستان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز