خبرگزاری کار ایران

برای زیر نظر گرفتن ملی‌پوشان اهوازی؛

سرمربی تیم ملی به قطر می‌رود / کی‌روش تماشاگر ویژه السد - فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۴۲۳

کی روش فردا راهی قطر می شود تا دیدار چهارشنبه شب قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مقابل یاران رائول گونزالس در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه را از نزدیک تماشا کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان یکی از تماشاگران ویژه دیدار السد قطر - فولاد ایران در دوحه قطر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان تنها نماینده باقیمانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها در دوحه قطر به مصاف السد خواهد رفت و کارلوس کی روش سرمربی تیم فوتبال کشورمان برای زیر نظر گرفتن بازیکنان فولاد عازم دوحه می شود.

کی روش که پس از پایان اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی برای چند روز استراحت و حضور در کنار خانواده اش در ژوهانسبورگ ماند، فردا راهی قطر می شود تا دیدار چهارشنبه شب قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مقابل یاران رائول گونزالس در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه را از نزدیک تماشا کند.

سوشا مکانی، بختیار رحمانی و مهرداد جماعتی سه بازیکن کلیدی فولاد هستند که در فهرست مورد نظر کارلوس کی روش جای دارند و نقش بسزایی در صعود تیم فولاد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز