خبرگزاری کار ایران

سازمان لیگ برتر اعلام کرد؛

نقل و انتقالات لیگ برتر از اول خرداد / خلیج فارس نام همیشگی لیگ ایران

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۵۸۲

در این جلسه مقرر شد لیگ برتر فوتبال ایران رسما برای همیشه با نام خلیج فارس به فعالیتش ادامه دهد.

جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران به بحثو تبادل نظر در مورد مسائل روز فوتبال ایران اختصاص داشت و طی آن با موافقت اعضای هیأت رئیسه مصوباتی به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا، در این جلسه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ حضور داشتند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در این رابطه اعلام کرد: یکی از مهمترین موارد مطرح شده دراین جلسه آیین نامه نقل و انتقالات بود که با رویکرد جوانگرایی و پویایی لیگ با استفاده از جمیع نظرات اعضای هیأت رئیسه پس از بحثو بررسی به تصویب رسید و در مدت یک هفته آینده به باشگاه‌ها ابلاغ و تاریخ آغاز نقل و انتقالات اول خرداد ۹۳ است.

مهدی تاج بیان کرد: در این جلسه مقرر شد لیگ برتر فوتبال ایران رسما برای همیشه با نام خلیج فارس به فعالیتش ادامه دهد و لیگ‌های آماتور دسته اول، دوم و سوم نیز با نام جام آزادگان برگزار شوند. همچنین برای لیگ بانوان نیز در آینده نام در خور شانی انتخاب خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون افزود: در صورتی که اسپانسری علاقمند باشد در این حوزه مشارکت داشته باشد می‌توان نام جام را در اختیار اسپانسر گذاشت تا از این راه منافع فوتبال نیز تامین شود.

وی گفت: یکی دیگر از موارد مطرح شده در این جلسه تاکید بر منطبق کردن ساختار تشکیلاتی باشگاه ها بر اساس معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

تاج اعلام کرد: تصویب دستورالعمل انتخاب ناظران مسابقات و طرح ارتقای نظارت بر مسابقات و اجرای سیستم اتوماسیون یکپارچه و رایانه‌ای و ثبت و کنترل آن از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در حاشیه این جلسه با حضو رسیف‌الله دهکردی مدیر عامل و حسین فرکی سرمربی فولاد خوزستان بواسطه قهرمانی این تیم در لیگ برتر با رعایت اخلاق حرفه‌ای و صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسا با اهدای لوح یابود قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز