خبرگزاری کار ایران

نمایندگان کمیته فوتبال ساحلی؛

۷ باشگاه لیگ برتر ساحلی باید ورزشگاه‌های خود را مجهز کنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۱۵۳

دپارتمان فوتبال ساحلی به باشگاه‌های فوق اعلام کرد ورزشگاه جدید خود را که مورد تایید کمیته فوتبال ساحلی است، جهت برگزاری مسابقات حداکثر تا تاریخ ۹۳/۲ / ۹ معرفی کنند.

بازدید نهایی نمایندگان کمیته فوتبال ساحلی از ورزشگاه‌های فوتبال ساحلی لیگ برتری انجام شد که ۷ باشگاه به دلیل مجهز نبودن کامل ورزشگاه‌های‌ خود، از سوی کمیته فوتبال ساحلی تائید نشدند.

به گزارش ایلنا، بازدید نهایی نمایندگان کمیته فوتبال ساحلی از ورزشگاه‌های از باشگاه‌های لسمان مروارید، یاران اصفهان، صنعت کشاورزی و مبارکه اصفهان، فائزکاران، سمنان، جهان نژادیان آبادان، بندرعباس برگزار شد که این باشگاه‌ها حداقل امتیاز را جهت برگزاری مسابقات کسب نکرده اند.

بر همین اساس دپارتمان فوتبال ساحلی به باشگاه‌های فوق اعلام کرد ورزشگاه جدید خود را که مورد تایید کمیته فوتبال ساحلی است، جهت برگزاری مسابقات حداکثر تا تاریخ ۹۳/۲ / ۹ معرفی کنند.

در صورت عدم معرفی ورزشگاه جایگزین، کمیته فوتبال ساحلی نسبت به انتخاب ورزشگاه دیگری در آن استان اقدام می‌کند و در صورتیکه ورزشگاه دیگری در استان نباشد تا تکمیل نواقص ورزشگاه، تیم میهمان، میزبان مسابقات خواهد بود و باشگاه مربوطه باید کلیه هماهنگی‌های لازم را طبق مقررات با مسئولین استانی یا شهرستانی برای برگزاری مسابقات انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز