خبرگزاری کار ایران

کمیته انضباطی و استیناف اعلام کرد؛

اعتراض باشگاه‌های داماش و تراکتورسازی رد شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۱۲۵

کمیته انضباطی و استیناف آرا خود را در خصوص تیم های متخلف اعلام کردند.

کمیته انضباطی و استیناف آرا خود را در خصوص تیم‌های متخلف اعلام کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم داماش گیلان و پرسپولیس در حالی هفتم فروردین‌ماه در رشت برگزار شد که از سوی داود کاشانی – تدارکات تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر تحریک تماشاچیان تیم مقابل صورت گرفت. برهمین اساس کمیته انضباطی وی را به توبیخ کتبی در پرونده و پرداخت مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین از سوی تماشاگران تیم داماش گیلان تخلفاتی صورت گرفت و طبق بند ۴ ماده ۲۲ آیین نامه انضباطی تیم داماش به توبیخ کتبی در پرونده و مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در خصوص درخواست استیناف باشگاه داماش گیلان، کمیته استیناف اعلام می‌کند محکومیت باشگاه ورزشی داماش گیلان به لحاظ فحاشی تماشاگران علیه مسئولین تیم ملوان به رای یک مسابقه بدون حضور تماشاگر و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی در جریان مسابقه دو تیم داماش گیلان و ملوان انزلی از سری مسابقات لیگ برتر، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه صادره وارد کند، به عمل نیامده و مستندا به ماده ۱۷ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عینا تایید می‌شود.

همچنین درخصوص اعتراض باشگاه تراکتورسازی تبریز به کمیته استیناف، این کمیته اعلام کرد محکومیت باشگاه ورزشی تراکتورسازی تبریز نسبت به تخلف تماشاگران این تیم علیه تیم سایپا و فحاشی به داور، رای به پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی در بازی مقابل تیم سایپا که ۲۱ دی‌ماه ۹۲، کمیته استیناف با بررسی پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه صادر وارد کند، به عمل نیامده و مستندا به ماده ۱۷ آیین نامه انضباطی فدراسیون ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عینا تایید می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز