خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا؛

ایران چشم انتظار قدرت‌نمایی فولاد در عربستان / شام تشریفاتی استقلال برابر الریان

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۷۴۸

هر اندازه دیدار استقلال و الریان جنبه تشریفاتی دارد در مقابل فولاد خوزستان، قهرمان ایران برای قدرت‌نمایی و دفاع از نام و اعتبار فوتبال باشگاهی ایران در ریاض به مصاف الفتح عربستان می‌رود.

مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فردا چهارشنبه با برگزاری ۸ دیدار به پایان می‌رسد و تیم‌های صعود کننده به مرحله حذفی این رقابت‌ها مشخص خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چهارشنبه شب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم استقلال و فولاد خوزستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به ترتیب به مصاف الریان قطر و الفتح عربستان خواهند رفت.

آبی‌پوشان که از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار رفته‌اند در آخرین دیدار خود در ورزشگاه آزادی میزبان دیگر تیم حذف شده این گروه یعنی الریان قطر خواهند بود. دیداری که جنبه تشریفاتی خواهد داشت و شاید برای فتح‌الله‌زاده شام خداحافظی با استقلال.

این آخرین بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست و آبی‌پوشان ایرانی فصل آینده در آسیا حضور ندارند بنابر این در بازی خداحافظی با آسیا شاگردان قلعه‌نویی می‌خواهند نمایشی دلپذیر داشته باشند و فصل ۹۲-۹۳ را با یک برد حیثیتی به پایان برسانند.

خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، هاشم بیک‌زاده و امیرحسین صادقی ۴ ملی‌پوش استقلال در بازی با الریان حضور ندارند و آنها به اردوی تیم ملی در آفریقای‌جنوبی ملحق شده‌اند. بنابر این در آخرین بازی فصل شاهد یک استقلال جدید از تیم امیر قلعه‌نویی خواهیم بود و او در این بازی تشریفاتی قطعا تیمش را با ترکیبی جوان شده به میدان خواهد فرستاد و شاید در این مسابقه حتی سید مهدی رحمتی هم روی نیمکت باشد تا حسینی اولین بازی آسیایی خود را تجربه کند.

حریف استقلال تیم الریان است که با ۱۲ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع گروه را دارد. این تیم قطری حتی در رقابت‌های لیگ قطر هم به دسته دوم سقوط کرده و بنابر این همه از استقلال انتظار پیروزی در این بازی تشریفاتی را دارند. حتی اگر آبی‌پوشان ۴ بازیکن ملی‌پوش و تاثیرگذار خود را در اختیار نداشته باشد.

اما هر اندازه دیدار استقلال و الریان جنبه تشریفاتی دارد در مقابل فولاد خوزستان، قهرمان ایران برای قدرت نمایی و دفاع از نام و اعتبار فوتبال باشگاهی ایران در ریاض به مصاف الفتح عربستان می رود.

فولاد ایران هفته گذشته صعودش را قطعی کرده و بازی با تیم الفتح عربستان که آخرین تیم گروه هم هست یک دیدار بدون حساسیت برای قرمزپوشان ایرانی محسوب می‌شود. شاگردان حسین فرکی نیز تلاش می‌کنند در آخرین بازی یک برد شیرین به دست بیاورند و با روحیه ای بالا گام در مرحله حذفی بگذارند.

فولادی‌ها که در بهترین شرایط تیمی و مسابقه‌ای قرار دارند قطعا در این دیدار با انگیزه به رخ کشیدن توانایی‌های خود و جوانان فوتبال ایران به میدان می‌روند. الفتح هم یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های تاریخ عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بوده است. آنها که هیچ امیدی برای صعود ندارند می‌خواهند در این بازی اعاده حیثیت کنند. فولاد بدون ملی‌پوشانش هم می‌تواند در این مسابقه یک تیم خطرناک باشد که فوتبال روان و زیبا‌یی را به نمایش بگذارد. الفتح در این رقابت‌ها هیچ بردی نداشته و فولاد هم بدون باخت در صدر جدول است.

برنامه کامل دیدارهای هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به قرار زیر است:

گروه A

استقلال ایران - الریان قطر، ساعت ۲۱، ورزشگاه آزادی تهران

الجزیره امارات - الشباب عربستان، ساعت ۲۱، ورزشگاه محمدبن زاید دوبی

گروه B

الفاتح عربستان - فولاد ایران، ساعت ۲۱:۴۵ ورزشگاه ملک عبدالله

الجیش قطر - بنیادکار ازبکستان، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ساعت۲۱:۴۵ ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه

گروه E

پوهانگ استیلرز کره جنوبی - بوریرام یونایتد تایلند، ساعت ۱۴:۳۰ ورزشگاه پوهانگ استیلرز

شاندونگ لیوننگ چین - سرزو اوزاکا ژاپن، ساعت ۱۴:۳۰ ورزشگاه المپیک جینان

گروه F

هیروشیما ژاپن - سنترال کوئست استرالیا، ساعت۱۴:۳۰ ورزشگاه هیروشیما

اف سی سئول کره جنوبی - بیجینگ گوان چین، ساعت ۱۴:۳۰ ورزشگاه جام جهانی سئول

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز