خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از اردوی تیم ملی فوتبال؛

تمرینات بدنسازی سخت و فشرده ملی‌پوشان / احتمال حضور نکونام در آفریقا

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۷۱۹

کادر فنی برنامه‌های پرفشار بدنسازی را در دستور کار دارد تا ملی‌پوشان در فاصله کمتر از ۲ ماه مانده به آغاز جام‌جهانی از نظر بدنی و استقامتی در شرایط مطلوبی قرار بگیرند.

اردوی تیم ملی فوتبال ایران در شهر ژوهانسبورگ آفریقای‌جنوبی در حالی بنابر اعلام علی کفاشیان ۵ روز زودتر از اعلام قبلی به پایان خواهد رسید که قرار است تیم کشورمان روز ۱۰ اردیبهشت‌ماه به مصاف تیم ملی موزامبیک برود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل آماده می‌کند از ۲۶ فروردین با ۱۱ بازیکن عازم آفریقای‌جنوبی شد و با اضافه شدن رحمان احمدی و پژمان منتظری ملی‌پوشان استقلال و تراکتورسازی در حال حاضر با ۲۱ بازیکن تمرینات خود را با شکل تیمی بهتری پیگیری می کند.

گفته می شود با توافقات صورت گرفته با باشگاه الکویت جواد نکونام کاپیتان تیم ملی نیز قرار است به جمع اردونشینان در آفریقا ملحق شود.

به صلاحدید کادر فنی وطبق برنامه از پیش طراحی شده تیم ملی برنامه های پرفشار بدنسازی را در دستور کار دارد تا ملی پوشان در فاصله کمتر از دو ماه مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزیل از نظر بدنی و استقامتی در شرایط مطلوبی قرار بگیرند.

کی‌روش بارها اعلام کرده برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی باید بازیکنان از شرایط بدنی بهتری برای رویارویی با حریفان در جام‌جهانی برخوردار باشند و از همین رو تکیه کی‌روش بر تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی است.

همچنین طبق برنامه‌های کادر فنی قرار بود تا ۴ دیدار دوستانه نیز در دستور کار باشد که براین اساس، امروز سه‌شنبه تیم ایران با تیم کازر چیفس روبرو شود ولی هنوز نام دو حریف دیگر باشگاهی مشخص نیست. البته به توجه به کاهش پنج روزه این اردو به طور یقین، کی روش مجبور خواهد شد دیدارهای دوستانه برنامه ریزی شده را کاهش دهد. دیگر دیدار قطعی تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آفریقای جنوبی رویارویی با تیم ملی موزامبیک است که روز ۱۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران در ادامه برنامه های آماده سازی خود، اردوی دیگری در اتریش برگزار خواهد کرد و سپس روز ۱۴ خرداد ماه راهی شهر سائوپائولو برزیل می شود. تیم ملی فوتبال کشورمان که در جام جهانی با تیم های نیجریه، آرژانتین و بوسنی همگروه است، نخستین دیدار خود را در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، روز ۲۶ خرداد ماه برابر نیجریه برگزار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز