خبرگزاری کار ایران

عصر امروز برگزار می شود؛

نخستین تمرین شاگردان کی روش در ژوهانسبورگ

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۰۹۵

ملی‌پوشان کشورمان بعد از اردوی آفریقای جنوبی و پس از چند روز استراحت، روز ۲۲ اردیبهشت راهی اردوی اتریش خواهند شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان که برای برگزاری اردو راهی آفریقای ‌جنوبی شده، فردا نخستین تمرین خود را در شهر ژوهانسبورگ انجام می دهد.

به گزارش ایلنا، کاروان ۲۸ نفره ایران دوشنبه شب از امارات راهی بندر ژوهانسبورگ شدند تا نخستین اردوی آماده سازی خود را برای حضور قدرتمندانه در جام جهانی برزیل برپا کنند. تیم ملی در حالی به ژوهانسبورگ رسید که ۴ ملی پوش دعوت شده به دلیل حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به همراه سایر نفرات تیم ملی در سفر به آفریقای جنوبی حضور نداشتند که البته پس از بازی های خود که امشب برگزار می شود، روز پنجشنبه به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد. شاگردان کارلوس کی‌روش قرار است از فردا(چهارشنبه) تمرینات خود را در ژوهانسبورگ آغاز کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در این اردو که تا روز ۱۷ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، ۳ بازی با تیم های باشگاهی آفریقای جنوبی برگزار می کند و در ادامه و در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی موزامبیک خواهد رفت.

گفتنی است، ملی‌پوشان کشورمان بعد از اردوی آفریقای جنوبی و پس از چند روز استراحت، روز ۲۲ اردیبهشت راهی اردوی اتریش خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز