خبرگزاری کار ایران

۱۵ ماه بی دلیل خانه نشین بودم؛

فرکی: بعد ازباخت به استقلال گفتم قهرمان می‌شویم / می‌خواهم جراحی کنم!

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۰۴۶

همیشه آرامش خود را حفظ می کنم تا بیشتر فکر کنم و پس از بازی استقلال که در حضور ۶۰ هزار تماشاگر خودی شکست خوردیم در رختکن به نفرات اعلام کردم که ما قهرمان خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان اینکه قهرمانی فولاد حاصل تلاش مجموعه باشگاه بود، گفت: با وجود شکست مقابل استقلال اطمینان داشتم که قهرمان لیگ سیزدهم خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فرکی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برای رسیدن به موفقیت باید صبر و حوصله داشت و در این راه تلاش کرد و نا امید نشد. این مسیری بود که امسال برای فولاد اتفاق افتاد.

وی افزود: پس از جام جهانی ۲۰۰۶ به دلیل اتفاقات ناعادلانه ای که رخ داد حدود ۱۵ ماه از فوتبال دور بودم و در این فوتبالی که همه تیم داشتند هیچ مدیری به من با اینکه بازیکن و مربی تیم ملی در جام جهانی بودم روی خوش نشان نمی داد و خیلی وقت ها فکر می کردم ایرانی نیستم که فردی از حسین فرکی سراغی نمی گیرد.

فرکی که میهمان برنامه تلویزیونی ۹۰ بود، ادامه داد: البته این فقط مختص من نبود و هم اکنون خیلی از مربیان و بازیکنان بزرگ مورد بی مهری قرار می گیرند.

وی در خصوص دوران پرفراز و نشیب خود در فولاد خوزستان در دو فصل گذشته گفت: دو هدف برای آمدن به فولاد داشتم و انتخاب تیم برایم بسیار مهم بود چرا که ابتدا فکر می کردم نفت تهران با من دیگر نتواند از رتبه پنجمی بالاتر برود و جا دارد از مدیران این باشگاه که دو فصل به من اعتماد کردند، قدردانی کنم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: همچنین پتانسیل موفقیت را در تیم فولاد می دیدم هرچند که مشخص بود توقع مردم اهواز از تیم زیاد است و باید خودم را برای روزهای سخت آماده می کردم.

وی افزود: همیشه آرامش خود را حفظ می کنم تا بیشتر فکر کنم و پس از بازی استقلال که در حضور ۶۰ هزار تماشاگر خودی شکست خوردیم در رختکن به نفرات اعلام کردم که ما قهرمان خواهیم شد.

سرمربی فولاد در مورد مشکلات ایجاد شده بین باشگاه ها و تیم ملی عنوان کرد: اگر قرار است چنین مشکلاتی داشته باشیم و بازیکنان ملی پوش تیم ها را ترک کنند چرا به دنبال سهمیه آسیا هستیم، باشگاه ها زحمت زیادی برای آسیایی شدن متحمل شده اند.

سرمربی فولادخوزستان گفت: من ۳ بازیکن خود را به تهران فرستادم تا در اردوی تیم ملی باشند اما بلافاصله به آنان از سوی کی روش مرخصی داده شد و به اهواز بازگشته و با این وضعیت باید چهارشنبه در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند. امیدوارم از این پس تعامل بهتری بین کادر فنی تیم ملی با باشگاه صورت بگیرد.

فرکی در خصوص ادامه همکاری با فولاد خوزستان گفت: باید دیدارهای لیگ قهرمانان را به پایان برسانیم و پس از آن می بایست هردو زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارم و امیدوارم مشکلی ایجاد نشود تا بتوانم مربیگری را ادامه دهم.

وی درباره ماندن در فولاد گفت که درخصوص ادامه همکاری نمی توانم از هم اکنون جواب قانع کننده ای بدهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز