خبرگزاری کار ایران

عابدینی راست می‌گوید، بی‌معرفت هستم؛

ناظمی: سوء مدیریت باعثسقوط داماش شد / هیچ حمایتی نمی‌کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۵۷۴

من بی‌معرفت بودم که ۳ سال با همه مشکلات ایستادم و در هر پستی که بودم برای موفقیت تیم تلاش کردم. بی‌معرفت بودم چون از روزی که از داماش بیرون آمدم، هیچ مصاحبه‌ای علیه او و باشگاه و تیم نکردم.

سرمربی سابق داماش گیلان از سقوط این تیم به لیک دسته اول به شدت ناراحت است و معتقد است سوء مدیریت باعثشد داماش سهمیه رشت را در لیگ برتر از دست بدهد. البته او از امیر عابدینی هم به دلیل حرف‌هایی که زده، ناراحت است و به صراحت جواب مدیر عامل داماش را داد.

گفتگوی افشین ناظمی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

داماش به لیگ یک سقوط کرد. در مورد این اتفاق تلخ برای استان گیلان و شهر رشت صحبت می‌کنی؟

متاسفم که چنین اتفاقی افتاد، چون حق مردم رشت بود که تیم لیگ برتری داشته باشند. متاسفانه داماش در چند سال اخیر مشکلات مالی داشت و یک مقدار هم در نیم فصل نتوانستیم هم از نظر مالی و هم نیروی انسانی تیم را تقویت کنیم، هر چند که در نیم فصل اول و با تمام مشکلاتی که داشتیم، نتایج خوبی کسب کرده بودیم. با توجه به شرایط متاسفانه بازی به بازی کار سخت‌تر شد و در نهایت داماش در پایان فصل به لیگ یک سقوط کرد.

شما اگر به کارتان در داماش ادامه می‌دادید، این تیم در لیگ برتر می‌ماند؟

فوتبال را اصلاً نمی‌شود پیش‌بینی کرد. من تا روزی که بودم، تمام تلاشم را کردم که تیم نتیجه بگیرد، اما قبول کنید در نیم فصل دوم کار خیلی سخت‌تر است. تمام سعی خودم را کردم و با توجه به اینکه باشگاه هیچ حمایتی نمی‌کرد، شرایط سخت‌تر شد و نمی‌شد پیش‌بینی کرد چه اتفاقی می‌افتد.

گفتید باشگاه هیچ حمایتی نمی‌کرد. عابدینی به عنوان مدیر عامل چقدر در سقوط داماش مقصر است؟

عابدینی مسئول آوردن امکانات و منابع مالی است و متاسفانه امسال هیچ پولی به تیم تزریق نشد و بازیکنان از باشگاه طلب دارند، خودم هم از سال ۹۰ از باشگاه طلب دارم. با همه این مشکلات بازیکنان پای کار ایستادند و واقعاً بازیکنان داماش با غیرت و با تعصب هستند، اما آنقدر مشکلات زیاد بود که بچه‌ها کیفیت همیشگی را نداشتند. به نظر من در سقوط داماش همه به اندازه خودشان مقصر بودند.

عابدینی اعلام کرده بود ناظمی بی‌معرفت است. در این رابطه صحبت می‌کنید؟

بله، ‌ عابدینی راست می‌گوید. من بی‌معرفت بودم که ۳ سال با همه مشکلات ایستادم و در هر پستی که بودم برای موفقیت تیم تلاش کردم. بی‌معرفت بودم چون از روزی که از داماش بیرون آمدم، هیچ مصاحبه‌ای علیه او و باشگاه و تیم نکردم. بی‌معرفت بودم که صحبت از پول نکردم و تا روز آخر ایستادم! اما متاسفانه عابدینی قبل از هر بازی مصاحبه می‌کرد و تیم از هم پاشیده می‌شد. مردم به خوبی من را می‌شناسند و از زمانی که بازی می‌کردم تا روزی که سرمربی شدم، وفادار به تیمم بودم. عابدینی در رادیو ورزش صحبت می‌کرد که من پشت خط آمدم و از مشکلات داماش گفتم که عابدینی گریه کرد و گفت در حق این جوان کم لطفی کردم و نتوانستم امکانات برایش فراهم کنم که این اتفاق در پایان نیم فصل افتاد و الان بی‌معرفت شده‌ام. بازیکنان داماش و مردم رشت امسال خیلی سختی کشیدند، اما در نهایت تیم به خاطر سوء مدیریت سقوط کرد.

فکر می‌کنید داماش می‌تواند دوباره به لیگ برتر برگردد؟

آرزو می‌کنم که داماش هر چه سریع‌تر به لیگ برتر برگردد چون جوانان پرشور شهر رشت به عشق این تیم سر تمرین و بازی‌های داماش می آمدند. آرزو می کنم داماش سریع‌تر سر و سامان بگیرد و به لیگ برتر بر گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز